Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا نوشت: سردار حسن مهری با اشاره به حواشی منتشر شده پیرامون دستگیری خواننده‌ای به نام حامد زمانی، گفت: ساعت ۷:۴۵ روز پنجشنبه سوم مردادماه، فردی به نام حامد زمانی به همراه فرد دیگری برای پرواز به مقصد کرمان، وارد فرودگاه مهرآباد شدند که ماموران گیت ورود پس از بازرسی کیف فرد همراه این خواننده متوجه وجود ادوات ممنوعه شده و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این حین این خواننده به علت توجیه نبودن ضمن حمایت بی‌مورد از فرد مجرم، در انجام وظایف پلیس نیز دخالت کرد، گفت: این خواننده حتی اقدام به فیلمبرداری غیر قانونی از اقدامات پلیس فرودگاه کرد که ماموران پلیس که متوجه این موضوع شده و گوشی تلفن همراه وی را ضبط کردند.

مهری با بیان اینکه برای این خواننده و فرد همراهش پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این پرونده به مقام قضائی ارجاع شده و با قرار التزام به حضور نامبرده، وی آزاد شد.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه این خواننده هنگام اخذ گوشی مقاومت کرده، گفت: هیچ گونه درگیری میان پلیس با "حامد زمانی" رخ نداده است و  مدارک و مستندات تصویری این حادثه نیز نزد پلیس فرودگاه وجود دارد.

مهری با بیان اینکه این پرونده در حال پیگیری از سوی پلیس است و متهم نیز در پی درگیری با مأموران فرودگاه به دادسرا احضار شده، گفت: هر کس در هر مقامی که باشد اگر مرتکب تخلفی شود، پلیس موظف است که طبق قانون با وی برخورد کند و در این پرونده نیز همین رفتار انجام شد.

کد خبر 449618 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قمه‌کشی در ارومیه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

دیگر خبرها

  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • توضیح سردار رادان درباره گشت ارشاد/ مهمتر از طرح نور، پلیس ماموریتی ندارد!
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟
  • جزییات پرونده‌های قاچاق دختران/ ماجرای پروژه کینگ چیست؟
  • توضیح معاون وزیر درباره ادامه کار «طرح نور»