Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا نوشت: حوالی ساعت شش صبح روز جاری تخریب شیشه‌های ۱۲ دستگاه خودرو به تیم عملیات کلانتری نازی آباد اعلام شد؛ در پی اعلام این موضوع بلافاصله ماموران رسیدگی به این اتفاق را در دستور کار قرار دادند و در محل حاضر شدند.

ماموران در محل تخریب این خودروها بررسی‌های لازم را آغاز کردند و در جریان تحقیقات متوجه وجود یک دوربین مداربسته در محل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل پلیس تصاویر این دوربین را مشاهده کردند و مشخص شد که دو راننده خودروهای ۲۰۷ و پرشیا پس از ورود به محل شروع به عربده‌کشی کرده و در ادامه نیز پس از تخریب شیشه‌های ۱۲ خودرو  از محل متواری شده‌اند.

در ادامه عوامل پلیس با استفاده از تصاویر دست آمده راننده خودرو پژو ۲۰۷ را شناسایی کردند و او را ساعتی بعد دستگیر کردند. متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل شد و در بازجویی انجام شده همدست خود را به پلیس معرفی کرد که به این ترتیب راننده دیگر هم دستگیر و او نیز به کلانتری منتقل شد.

این دو متهم در اعترافات خود با صراحت به عربده کشی و تخریب شیشه چند خودرو اعتراف کرده و اظهار کردند که صبح روز جاری همراه با دوستان خود در یک پارک مشروبات الکلی مصرف کرده‌ بودند که همین موضوع باعث شده بود شیشه خودرو شهروندان را تخریب کنند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس برای متهمان پرونده‌ای تشکیل شده و هر دو به مقام قضائی معرفی شدند. ۱۲ نفر از شهروندان نیز شکایت خود از متهمان را طرح کرده‌اند.

کد خبر 449619 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کریمی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از قتل دو نفر در یک مراسم در عنبرآباد، عامل این قتل دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

کد خبر 6096259

دیگر خبرها

  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان