Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا؛ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به صحبت جانشین نیروی انتظامی در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای سلیمانی این موضوع را مطرح کرد که سامانه ثبت سرقت‌های متمرکز استانی برقرار شده که این باعث دقت در ثبت سرقت‌ها شده است. در سال ۹۷ سرقت‌های خرد نسبت به سال ۹۶ افزایش داشت به همین دلیل قرارگاهی برای مقابله با سرقت‌های خرد تشکیل شد که در چهار ماه اول سال جدید جلوی این افزایش سرقت‌های خرد گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سیدحسن نقوی حسینی افزود: همچنین آقای سلیمانی بیان کرد که سرقت نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته، ضمانت بازگرداندن اموال سرقت شده به دستگاه قضایی برمی‌گردد. حدود ۹۵ درصد افزایش سرقت در فضای مجازی در سال ۹۷ داشتیم که قطعا استفاده از رمز یکبار مصرف حجم سرقت را کاهش می‌دهد. بودجه نیروی انتظامی هم طبق گزارش مرکز پژوهش‌ها با کمبود مواجه است. حدود ۹۵ درصد بودجه ما در فصل یکم هزینه می‌شود و شرایط معیشت نیروی انتظامی در پایین دست خود است که باید دولت و مجلس برای آن فکری کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عتباتی در این دستور تاکید کرده  است این چنین رفتارهای خاص توسط عده معدودی از اراذل و اوباش که موجب نگرانی مردم و برهم خوردن نظم عمومی می شود را پیگیری و ضمن برخورد قاطع قانونی و قضایی موضوع علت یابی و آسیب شناسی و تدابیر پیشگیرانه اتخاذ و عملیاتی شود.

عتباتی در قسمت دیگری از دستور خود آورده است نباید اجازه داد تعداد معدودی اراذل و اوباش با رفتارهای نامتعارف و مجرمانه فرهنگ غنی شهر اروميه و امنیت شهروندان را مختل کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی