Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جعفری عصر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همواره پیگیر رفع دغدغه‌ها و محرومیت‌ها و عمران و آبادانی به ویژه در مناطق روستایی بوده است.

مدیرعامل بنیاد برکت خراسان‌جنوبی بیان کرد: در شرایط فعلی به دنبال توانمند سازی اقتصادی افراد در مناطق محروم و روستایی هستیم که خراسان‌جنوبی به واسطه محرومیت‌ها در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری ادامه داد: تلاش ما بر این است با اجرای طرح‌های اشتغال زا و الگوهای اشتغال زا از منابع خود افراد و همچنین منابع بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای تأمین معیشت پایدار روستاییان و زمینه سازی ماندگاری آنان قدم برداریم.

وی افزود: در این راستا رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فردا هفتم مردادماه به خراسان‌جنوبی سفر می‌کنند تا با تفاهمی با استاندار خراسان‌جنوبی در قالب طرح‌های اشتغال‌زایی تا پایان سال ۱۴۰۰ در حد مقدورات در راستای رفع دغدغه‌های جامعه روستایی خراسان‌جنوبی قدم برداریم.

علی واعظی‌نژاد معاون عمرانی و طرح‌های زیر بنایی بنیاد برکت نیز در این دیدار اظهار کرد: در حوزه طرح‌های عمرانی در خراسان‌جنوبی بنیاد برکت ۸۹ پروژه با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال تعریف کرده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۶ پروژه در گذشته افتتاح شده و بسیاری از پروژه‌ها نیز در سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اجرایی خواهد شد، بیان کرد: پیگیر تکمیل و افتتاح ۲۱ پروژه دیگر نیز در خراسان‌جنوبی هستیم.

معاون عمرانی و طرح‌های زیر بنایی بنیاد برکت ادامه داد: از ۸۹ پروژه حدود ۳۶ پروژه احداث مدارس در خراسان‌جنوبی است که ۳۲ پروژه به بهره‌برداری رسیده و یک پروژه هم احداث بیمارستان فردوس در دو سال قبل است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های آب‌رسانی به روستاهای خراسان‌جنوبی نیز مد نظر قرار دارد، اظهار کرد: بهره برداری از سومین کتابخانه ساخته شده توسط بنیاد نیز در سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) صورت می‌گیرد.

تبیین طرح‌های سحاب و آسمان در خراسان‌جنوبی به ویژه در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه با ۲۳۹ طرح در نهبندان و ۱۲۱ طرح در سربیشه از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.

کد خبر 4678790

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید جعفری بنیاد برکت بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی