Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس از پل های عابر پیاده سطح شهر در پی اولتیماتوم 24 ساعته بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در پی اولتیماتوم 24 ساعته به شهرداری بندرعباس در خصوص تنظیف پل های برقی و عابر پیاده به همراه معاون خدمات شهری شهرداری و شهرداران نواحی از پل های مکانیزه و عابر پیاده بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیصل دانش در پایان این بازدید طی یک نشست با شهرداران نواحی و معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس تصریح کرد: پل های هوایی، موضوع مهم و جدی است که مشکلات خاصی در این پل ها وجود داشته است و اگر شورای شهر موضوع پل ها را مطرح کرد، دغدغه شهروندان بوده و جا دارد که از شهرداری و خصوصا از حوزه معاونت خدمات شهری و شهرداران نواحی به لحاظ اهمیت دادن به موضوع و تنظیف این پل ها تشکر و قدردانی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: متأسفانه بر روی این پل ها، تابلوهای تبلیغاتی غیر استاندارد نصب شده و فضای داخل را تبدیل به فضایی نا ایمن و نا امن کرده است.

وی ادامه داد: در اینگونه تبلیغات فقط بهره بردار منتفع می شود و بنظر می رسد حوزه معاونت حمل و نقل شهرداری هیچ نظارتی بر شرایط پیمان و عملکرد بهره بردار ندارد.

دانش اضافه کرد: حوزه معاونت حمل و نقل و حقوقی شهرداری باید به این موضوع ورود کرده و به درخواست مردم و نمایندگان آنان توجه کافی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در پایان با بیان اینکه در حال حاضر مردم بندرعباس در شرایط نا ایمن از این پل ها عبور می کنند و اینگونه فضاها به جایگاه معتادان و زورگیران تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: از شهرداری می خواهم که با نظارت بیشتر به اینگونه اماکن توجه داشته باشد، فراموش نکنیم توجه به اماکن عمومی، بخشی از توجه به رعایت حقوق شهروندی و حائز اهمیت است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استاندارد حقوق حمل و نقل خلیج فارس شورای اسلامی شهر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاک‌بانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

وی افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

کد خبر 6090264 علی قدمی

دیگر خبرها

  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است