Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در صفحه توییتر خود به پیام وزیر ورزش درباره پوشش مسابقات والیبال توسط صداوسیما واکنش نشان داد. او در توییت خود ابتدا از محمدرضا داورزنی به دلیل مصاحبه با صدا و سیما و رفع ابهام پخش نشدن مسابقه والیبال تشکر کرد و سپس از وزیر ورزش خواست تا به جای انتشار گلایه خود از رسانه ملی در فضای مجازی، علت پخش نشدن بازی را از معاون خود جویا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اعلام کرد افرادی قصد داشتند با موضوع پخش نشدن مسابقه والیبال، رسانه ملی را خراب کنند، اما هنگامی که این موضوع مشخص شد همان افراد سعی کردند با پرونده پدیده صداوسیما را خراب کنند که طبق اعلام قوه قضائیه، صداوسیما در این پرونده هیچ اقدام خلاف قانونی را انجام نداده و تمامی اقدامات این سازمان در چارچوب قانون بوده است.

متن توییت رنجبران به این شرح است:

اول باید تشکر کنم از جناب #داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان، که با مصاحبه خود روشنگری کردند، و روشن شد که همکاران من در سازمان تمام تلاش خود را برای پخش بازی دیروز تیم ملی #والیبال جوانان ایران انجام دادند.

اما گله‌ای از وزیرمحترم ورزش و جوانان، آیا بهتر نبود به جای انتشار سریع گلایه تان از رسانه ملی دراین زمینه از معاون خود دلیل پخش نشدن را می‌پرسیدید؟ این چه رسمی است که #سازمان_صدا_سیما باید به هردلیل مورد هجمه قرار گیرد؟

آیا این راهبرد درست است که تا فضاسازی رسانه‌ای برای پخش نشدن مسابقه والیبال نگرفت بروند سراغ پرونده #پدیده؟ پرونده‌ای که به گفته ریاست محترم دستگاه قضا رسیدگی دقیق به آن یکی از افتخارات قوه قضائیه است و در آن نامی از رسانه ملی دیده نمی‌شود، چون همه زوایای قانونی را رعایت کرده است.

البته شاید از این نگرانند که هنوز احتمال رسیدگی به تخلفات برخی دستگاه‌های دولتی در این پرونده وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رنجبران مجری تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش صداوسیما به ادعای هک شدن

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

کد خبر 849101 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - هکر تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • واکنش صداوسیما به ادعای هک شدن
  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز ؛ اگر طرفداران تراکتور بودند ...