Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سعید سوداگری مسئول برگزاری همایش تجلیل از زنان شاخص و کارآفرین در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، گفت: همایش تجلیل از زنان شاخص و کارآفرین و نفرات برگزیده باشگاه مدیران برتر هشتم مرداد ماه در هتل هما شماره ۲مشهد برگزار می شود.
او ادامه داد: در این سال‌ها یکی از گروه‌هایی که آنچنان که باید و شاید به آن پرداخته نشده است، بانوانی بودند که از سطح صفر به ۱۰۰رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مسئول برگزاری همایش تجلیل از زنان شاخص و کارآفرین گفت: در این مراسم از ۵بانوی شاخص و کارآفرین تجلیل به عمل می آید.
سوداگری افزود: این باشگاه به منظور معرفی و توانمندسازی اقشار مختلف جامعه به ویژه محرومان و آسیب پذیران از مرداد ماه پارسال فعال شده است.   او تصریح کرد: در طول مدت یک سالی از فعالیت این باشگاه می گذرد بیش از ۸۵۰ نفر در قالب ۷دوره آموزشی که ۶۵درصد آنان بانوان بودند از آموزش‌های لازم برخوردار شدند‌.
مسئول برگزاری همایش تجلیل از زنان شاخص و کارآفرین گفت: در مدت فعالیت این باشگاه ۱۵ نفر به صورت مستمر از این آموزش
برخوردار شده اند و اکنون از این افراد به عنوان اساتید این کلاس‌ها استفاده می شود.   سوداگری افزود: بدون شک این گروه به جهت آنکه خودشان درد و رنج سختی‌ها و مشکلات را چشیده اند، بهتر از سایر اساتید میتوانند در امر تدریس اثرپذیر باشند.   او ادامه داد: در سال رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری بر اقتصاد پایدار مبتنی بر تولید و کارآفرینی بدون اتکای به نفت تاکید شده است که این مهم به طور جد در دستور کار مسئولان باشگاه مدیران برتر قرار گرفته است.   مسئول برگزاری همایش تجلیل از زنان شاخص و کارآفرین گفت: تاکنون برای بیش از ۵۰۰ نفر از شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی این باشگاه اشتغال پایدار ایجاد شده است و این نوع اشتغال زمانی تحقق می یابد که استاندارد‌های گویش، پویش و برندیدنگ در آن فرد و مجموعه باشد.
انتهای پیام//ف. س ایجاد اشتغال پایدار برای ۵۰۰شرکت کننده در همایش تجلیل از زنان کارآفرین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب رونق تولید اشتغال کارآفرینی توانمندسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری هوای مشهد را پاک کرد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: اگرچه میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۷۷ نشانگر هوای سالم است اما شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۴۸ از شرایط پاک هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مهدی اله‌پور افزود: هم اکنون کیفیت هوای اغلب ۲۳ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

وی بیان کرد :  به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

 قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای.کیو.آی به معنای وضعیت «پاک» و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای.کیو.آی نشانگر وضعیت «سالم» است.

همچنین قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان» و بین اعداد ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای.کیو.آی به معنای «آلودگی هوا برای همه سنین» محسوب می‌شود

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • کیفیت هوای مشهد «پاک» است
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • هوای مشهد پاک شد
  • باران بهاری هوای مشهد را پاک کرد
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم