Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین احمدی، نماینده انجمن موی تای استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور در رشته موی تای در رده سنی ۱۲ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۵ سال با حضور رزمی کارانی از سراسر کشور در دو بخش دختران و پسران به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رقابت‌ها در بخش پسران سه تا هفتم مرداد ماه در محل دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیدان پاکنژاد یزد برگزار می‌شوند.

احمدی تصریح کرد: تیم نونهالان استان کرمان متشکل از رضا ایزد آبادی، محمدصادق حسینی، امیرمحمد نواب زاده و عرفان قربانی و تیم نوجوانان با ترکیب حسین شول، ابوالفضل آذر نشست، محمد صالح پیروزی، مهدی ایزد آبادی، امیر حسین شهابی و محمد صالح تاج آبادی به سرپرستی غلام حسین احمدی، سرمربیگری مهدی شیرین عبادی و مربیگری عمار جهانبخشی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

وی برای نمایندگان کرمان در این رقابت‌ها آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ب

اعزام موی تای کاران کرمانی به المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی هنرهای رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان در آیین برگزاری این مراسم افزود: مرحله استانی المپیاد دادرس با حضور گروه‌های برتر ۱۷ شهرستان استان گیلان با مشارکت ۲۳۸ دانش آموز برگزار شده است.

هادی سلیمی افزود: دانش آموزان پس از شرکت در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی_ریوی ، پانسمان و بانداژ، شکستگی وآتل بندی ، اطفای حریق ، اسکان اضطراری ، حمل مصدوم ، پناهگاهی و خروج ایمن در آزمون کتبی نیز باهم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های برتر خواهران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند اضافه کرد: پس از بررسی و جمع بندی نتایج ، شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودبار مقام اول تا سوم را کسب کردند و گروه شهرستان تالش نیز موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو