Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-09@00:24:46 GMT

به خاطر بی پولی زن و بچه‌هایم را کُشتم!

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۴۴۵۹

خانواده زن جوانی که به همراه دو دختر خردسالش قربانی شوهر معتادش شده‌اند برای وی اشد مجازات خواستند.
به گزارش «ایران»، خبر این قتل عام خانوادگی که شامگاه پنجشنبه ۳ مرداد در شهرستان آران و بیدگل رخ داد از سوی همسایه‌ها به پلیس گزارش شد. آن شب صدای فریاد‌های مرد مستأجر که دیوانه وار نعره می‌کشید و شنیدن التماس‌های زن جوان و دخترانش، ساکنان خیابان «امام» را به کوچه کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صاحبخانه که در طبقه دوم زندگی می‌کرد با شنیدن صدای درگیری زوج جوان سراسیمه پایین آمد و به در خانه آن‌ها می‌کوبید: «حسن آقا، کبری خانم... در را باز کنید...».
اما انگار هیچ کس در داخل خانه صدایش را نمی‌شنید. یکی از همسایه با پلیس تماس گرفت و درخواست کمک کرد، اما لحظاتی بعد صدای «کبری» ناگهان خاموش شد و چند دقیقه بعد سکوت مرگباری خانه را فرا گرفت.   مأموران پلیس به محل رسیدند. در خانه را باز کردند، اما همسایه‌ها از آنچه می‌دیدند شوکه و وحشت زده شده بودند. بدن غرق در خون «کبری» - ۲۷ ساله - کف اتاق افتاده بود و چند متر دورتر پیکر بی‌جان دو دختر کوچولویش «نیایش» و «مرجان» ۲ و ۵ ساله دیده می‌شد. کمی آن طرف‌تر «حسن» - ۳۳ ساله- نیز نیمه جان افتاده بود. جراحاتی که بر بدنش بود حکایت از خودزنی داشت، اما به نظر می‌رسید ضربات آنقدر کاری نبوده که بمیرد.
شامگاه خونین
علی - عموی کبری و حسن- درباره این حادثه هولناک به خبرنگار «ایران» گفت: ۱۲ سال قبل «کبری» سر سفره عقد با پسر عمویش «حسن» نشست. او کارگر بود، اما بیشتر اوقات به خاطر بیکاری در خانه می‌ماند. «کبری» قالیبافی می‌کرد و از همین راه زندگی‌شان را می‌گذراندند.   حدود ۵، ۶ سال قبل به سمنان رفتند و ۲ سال قبل نیز به آران و بیدگل نقل مکان کردند و «کبری» در کارگاه قالیبافی مشغول کار شد. یک سال قبل بود که فهمیدیم «حسن» به تریاک اعتیاد دارد. چند باری هم خانواده‌اش سعی کردند او را ترک دهند، اما موفق نشدند.
«علی» ادامه داد: «موقع ازدواج آن‌ها همه‌مان فکر می‌کردیم که، چون خانواده‌ها یکدیگر را خوب می‌شناسند آن‌ها خوشبخت می‌شوند، اما حتی تصورش را هم نداشتیم که چنین اتفاقی بیفتد.   روز جمعه گذشته خبر قتل را در سایت‌ها خواندیم. اما هرگز فکر نمی‌کردیم این موضوع مربوط به خانواده ما باشد تا اینکه پلیس به ما تلفن زد و خبر داد. خانواده «کبری» آرام و قرار ندارند. می‌گویند یا باید «حسن» را اعدام کنند یا دستانش را قطع کنند تا خون عزیزانشان پایمال نشود.»
وی درباره قاتل نیز گفت: «آنطور که پلیس گفته حسن بعد از قتل زن و بچه‌هایش، قصد خودکشی داشته که نجات پیدا کرده و تحت درمان است.»
مشکلات مالی انگیزه قتل‌عام
سرهنگ «مسعود سپهوند»، فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل گفت: «عامل این جنایت که در صحنه جرم اقدام به خودکشی کرده بود به بیمارستان انتقال یافت. او به قتل همسر و دو دختر خردسالش اعتراف کرده و انگیزه‌اش را مشکلات مالی و بیکاری عنوان کرده است.   متهم که تحت درمان قرار دارد گفت: «بیکار بودم و مشکلات مالی زیادی داشتم. دیگر نمی‌توانستم این زندگی را تحمل کنم. با خودم فکر کردم همه خانواده را بکشم و از این همه بدبختی خلاص شویم و دیگر هیچ کدام زجر نکشیم. «کبری» را با چاقو کشتم و بچه‌ها را خفه کردم. می‌خواستم خودم را هم بکشم که پلیس رسید و مرا به بیمارستان رساندند.»
عصر دیروز در حالی که سه روز از قتل هولناک «کبری» و دختران خردسالش در آران و بیدگل می‌گذشت، پیکر آن‌ها به شهر «دورود» لرستان - زادگاهشان- منتقل و به‌خاک سپرده شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث قتل عام خانوادگی بی پولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه معلم، مدرسه کودکان کار

به گزارش همشهری آنلاین، زهره ناظمی، بانوی اصفهانی، معلمی است که خانه کوچکش، مدرسه کودکان کار است. دوران کرونا وقتی متوجه شد برخی از بچه‌ها به‌خاطر نداشتن تلفن همراه امکان حضور در کلاس را ندارند، تلفن همراهش را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌داد تا از درس و مدرسه‌ جا نمانند.

بعد از آن همکارانش وقتی این روحیه ایثارگری را در خانم معلم دیدند پیشنهاد دادند که کلاس درسی برای بچه‌های کار برپا کند؛ پیشنهادی که خانم معلم با جان و دل پذیرفت. تقریبا بیش از یک سال می‌شود که خانم معلم ظهر که از مدرسه برمی‌گردد، روپوش معلمی‌اش را در نمی‌آورد و در خانه‌اش را به روی کودکان کار باز می‌کند تا معلم اختصاصی آنها باشد. حتی شب‌ها هم میزبان کودکان مشتاق تحصیلی است که باید روزها سرکار باشند.

در خانه این معلم به روی دانش‌آموزانی که پدر و مادرشان به دلایل مختلف نمی‌توانند با آنها کار کنند نیز باز است و خانم ناظمی با حوصله راهنمایی‌شان می‌کند. البته روایت این کار خیر یک روایت خانوادگی‌ است. فرزندان خانواده که هر دو دانش‌آموز هستند هم کنار مادرشان در یادگیری مفاهیم درسی به کودکان کار کمک می‌کنند و پدر خانواده هر روز دست پر از سرکار برمی‌گردد تا خوراکی‌های خوشمزه و هدیه‌های کوچکش انگیزه این کودکان باشد.

بیشتر بخوانید: استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید


یک جشن تولد خاص

همه تشریفات تولد امسالش به اندازه یک کیک یزدی کوچک بود و یک شمع ساده. صحبت از جوان نیکوکار تهرانی است؛ جوانی که نخواست نامش عنوان شود اما خبر کار نیکش به گوش‌مان رسیده. چند روز پیش ستاد مردمی دیه میزبان جوان و جشن تولد ساده‌اش بود. البته به برکت این جشن تولد ساده ۲ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شدند.

این جوان نیکوکار هزینه تشریفات مراسم تولدش، یعنی معادل ۲۲ میلیون تومان را صرف آزادی ۲ زندانی سرپرست خانواده کرد تا پس از ۴ ماه حبس به آغوش خانواده‌شان برگردند. قهرمان این خبر خوبمان درباره جشن خاصش می‌گوید: شمع تولدم را امسال با آرزوهای زیبایی چون بودن یک پدر در کانون گرم خانواده فوت کردم که شیرینی‌اش بیشتر بود و خاطراتش هم ماندگارتر شد.



ثبت مهربانی با حیوانات

ما ایرانی‌ها طرفدار طبیعت هستیم. اصلا بدجوری حواس‌مان به زمین و هوا هست تا خدای نکرده لانه پرنده‌ای را خراب نکنیم، مخصوصا لانه پرنده‌ای از نوع لک‌لک؛ موردی که بارها در گوشه‌گوشه کشورمان با آن برخورد داشته‌ایم. این بار هم در کرمانشاه، آشیانه یک جفت لک‌لک که روی دودکش‌های آتش‌زای یک کارخانه ساخته شده بود با همکاری محیط‌زیست و آتش‌نشانی جابه‌جا شد تا این مهربانی هم ثبت شود.

کد خبر 849390 برچسب‌ها كودكان كار نیکوکاری معلمان محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • فیلم | تصادف به خاطر لایی کشی خودروی دولتی در نیایش
  • قاتل: زنم را به خاطر پدر زنم کشتم!
  • ببینید | همه حسرت زندگی مرا می‌خورند اما نمی‌دانند من و خانواده‌ام چقدر سخت تلاش می‌کنیم
  • ببینید | همه حسرت زندگی مرا می خورند اما نمی دانند من و خانواده ام چقدر سخت تلاش می کنیم
  • لحظه وحشتناک حمله افعی سیاه به جوان جیرفتی (فیلم)
  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • آتش در خانواده نیکا شاکرمی
  • کشتارهای جدید اشغالگران در غزه با هدف قرار دادن ۱۱ خانه در رفح و یک مدرسه آنروا
  • خانه معلم، مدرسه کودکان کار