Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:43:46 GMT

ریابکوف: ایران به دنبال کاهش تعهدات خود در برجام است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۴۵۰۵

ریابکوف: ایران به دنبال کاهش تعهدات خود در برجام است

معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه‌ای گفت که ایران قصد دارد تعهدات خود در توافق هسته‌ای را کاهش دهد. ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۷ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «سرگی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه بامداد روز دوشنبه در مصاحبه با خبرگزاری تاس گفت: ایران قصد دارد تعهدات خود در توافق هسته ای را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که پس از نشست کمیسیون مشترک برجام این مصاحبه را انجام می‌داد، گفت: ایران تا  اوایل سپتامبر (اواسط شهریور) براساس رویکرد " کمتر برای کمتر "به دنبال کاهش تعهدات خود در قبال توافق هسته ای است.

معاون وزیر امور خارجه روسیه افزود: انتظار می رود با ورود به سپتامبر ایران گام سوم کاهش تعهدات برجامی را برمی دارد البته ما از ایرانی ها خواسته ایم که از این امر خودداری کنند.

انتهای پیام/.

R36486/P/S8,89,90,95/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم

وزیر خارجه ترکیه نوشت: مشتاقانه منتظر روزی هستیم که عاملان قتل عام ملت فلسطین در مقابل قانون جواب پس بدهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه در پاسخ به اظهارات مقامات اسرائیلی علیه رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت: امروز دیگر نقاب از چهره سیاستمداران اسرائیلی که اقدام به گستاخی علیه رهبر کشورمان کرده اند، برداشته است. مشتاقانه منتظر روزی هستیم که عاملان قتل عام ملت فلسطین در مقابل قانون جواب پس بدهند.

وی در حساب خود در فضای مجازی نوشت: ترکیه در کنار ملت فلسطین قرار دارد و به تلاش برای محاکمه عاملان قتل عام مردم غزه ادامه خواهد داد.

وزیر خارجه ترکیه ادامه داد: مقامات اسرائیل به زیر پا گذاشتن حقوق بین الملل و ارزش های انسانی ادامه می دهند که این موضوع از سوی افکار عمومی جهانی محکوم می شود.

همچنین فیدان در دیدارش با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی در ریاض عربستان، بر پایان هرچه سریعتر قتل عام در غزه و لزوم فشار بر اسرائیل تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • خودروی یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست