Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه که میزبان دو نفر از جانبازان شیمیایی است، ضمن یادآوری دو فاجعه بزرگ در جریان جنگ تحمیلی شامل بمباران شیمیایی شهر سردشت توسط ارتش بعثی عراق در ۷ تیر ۱۳۶۶ و حمله شیمیایی به روستای زرده در ۳۱ تیر ۱۳۶۷ (پس از قبول قطعنامه) به بررسی ادعاهای کذب رییس جمهور آمریکا مبنی بر تلاش ایران برای دستیابی به سلاح های شیمیایی و هسته ای خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه با اشاره به آمار کشته ها و زخمی های دو حمله شیمیایی مذکور، جزئیات این فجایع دردناک و آلامی که هنوز مردم آسیب دیده این مناطق و جانبازان شیمیایی با آن دست به گریبان هستند، مورد بررسی قرار گرفته و گفت و گو پیرامون ادعای رئیس جمهور آمریکا مبنی بر لزوم بازرسی از همه مراکز هسته ای و نظامی ایران و درخواست محدودسازی توان نظامی ایران صورت می گیرد.

این برنامه در ادامه به نقد و تبادل نظر پیرامون فجایعی که صدام علیه ایران رقم زده است پرداخته و حملات شیمیایی نیروهای صدام به شهرها و جبهه های نبرد در ایران را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

نقدی بر عدم وجود شواهد برای اثبات اتهام ساخت سلاح شیمیایی از سوی آمریکا به ایران، مروری بر استفاده آمریکا از سلاح های شیمیایی و فجایع ایجاد شده از سوی ارتش این کشور در جنگ های مختلف، عدم نظارت بر ذخایر بزرگ بمب های شیمیایی متعلق به اسراییل و نگاهی به حمله آمریکا به عراق با هدف تولید و ذخیره سازی سلاح های کشتارجمعی از جمله سلاح های شیمیایی از دیگر مباحث مورد گفت و گو در این برنامه خواهد بود.

«ایران امروز» به تهیه کنندگی یوسف پورانوری و اجرای لیلا فرامرزی ساعت 01:03 بامداد چهارشنبه 9 مرداد از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 07:00 و 20:00 ، پنجشنبه ساعت 09:00 و شنبه ساعت 12:00 پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پرس تی وی جانبازان عراق هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم وفناوری آنا، در پی انتشار شایعات و گمانه زنی ها در خصوص تولید برنامه تلویزیونی «جام جم»، روابط عمومی  معاونت سیما اعلام کرد فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

برنامه «جام جم» تولید مرکز سیمرغ که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • فصل جدید برنامه «جام‌جم» به زودی تولید می‌شود
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد