Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@00:10:59 GMT

بارش تابستانه کودک جیرفتی را غرق کرد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۵۲۴۹

بارش تابستانه کودک جیرفتی را غرق کرد

فرماندار جیرفت گفت: از روز گذشته تاکنون که شهرستان های جنوبی کرمان دچار بارندگی های تابستانه و طغیان رودخانه ها گردید یک خانواده سه نفره را دچار سیل زدگی کرد و فرزند سه ساله آنها از دست پدر گرفتار در اب ، درون مسیل رها شد و تاکنون جستجو ها بی ثمر مانده است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ابوذر عطاپور فرماندار جیرفت در گفتگو با راه آرمان گفت: شب گذشته در پی گیر افتادن یک دستگاه خودرو در مسیر سیلاب رودخانه میجان جیرفت یک گروه امداد سیلاب با همکاری ستاد بحران فرمانداری ، بخشداری جبالبارز و تیم غریق نجات اداره ورزش و جوانان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوذر عطاپور افزود: خودرویی که در مسیر سیلاب جاری شده ، بود پس از گیر کردن در مسیر رودخانه که حاوی خانواده ای ۳نفره شامل پدر ،مادر و فرزند ۳ساله بود به محض احساس امنیت از خودرو خارج می شوند و با خروج از آن اقدام به ترک محل سیلاب می کنند که در طول مسیر پدر خانواده کودک را در آغوش داشت با مانع برخورد می کند و کودک از دست وی رها و در آب سقوط می کند و آب کودک را با خود می برد .

فرماندار جیرفت ادامه داد : از ساعت ۲۳شب گذشته تا ۵بامداد گروه های امدادی و مردمی برای جستجوی این کودک در حال تلاش بودند که به علت عدم دسترسی به جنازه کودک فعلا جستجو متوقف شدلذا از عصر امروز با ارام گرفتن سیلاب ها جستجو دوباره آغاز خواهد شد .

وی با بیان اینکه تا ساعاتی دیگر گروه هایی برای جستجو به منطقه اعزام خواهند شد ، افزود : با همکاری نیروهای راهداری جیرفت و بخشداری جبالبارز مسیرهای مورد نظردر حال بازگشایی هستند که بعد از بازگشایی جستجو از سرگرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل

فرماندار اردل از کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در حاشیه رودخانه بالد خبر داد.

یعقوب شکوهی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با حضور اعضای شورای تأمین در محل حادثه، جسد مربوط به مردی حدود ۴۵ ساله با دستان بسته در حاشیه رودخانه بالد با هویت نامشخص پیدا شد که پس از بررسی‌های لازم و گزارش قاضی، به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

وی افزود: جسد کشف شده با دست و پای بسته بود و تاکنون هویت این فرد مشخص نشده است، طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد ۴۵ ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد، این جسد دو هفته در آب بوده است.

کد خبر 750851

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • تشدید بارش‌ها و احتمال سیلاب در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران و جاری شدن سیلاب ۴ نفر را در مرودشت اسیر مرگ کرد
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • کارگر شهرداری در سیلاب گرفتار شد؛ جستجو برای نجات وی ادامه دارد
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید