Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@23:22:10 GMT

دختران انقلاب ما و دختران انقلاب آن‌ها +فیلم

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۵۲۹۳

دختران انقلاب ما و دختران انقلاب آن‌ها +فیلم

‍‍‍‍‍‍

بزرگترین دلال و واسطه‌ی فروش تصویر «زن ایرانی در مقام قربانی» به ماشین پروپاگاندای غرب هم در سالهای گذشته مسیح علینژاد بوده‌است.

به گزارش مشرق، علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چهار دهه است که غرب زن ایرانی را توسری خور و مفلوک تصویر کرده است. در تصویر غرب، زن ایرانی چون به حجاب مقید شده دیگر هیچ عاملیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منفعل و بی قدرت است. در یک کلام زن ایرانی قربانی محضی است که منتظر است  ناجیان غربی بیایند و  با حمله نظامی و تحریم حقوق بشری  و با دخالت و حمایتشان آنها  را نجات دهند.

دقیقا به این علت است که  ماشین پروپاگاندای غربی داستان میلیونها زن موفق و با اراده و پویای ایرانی را در زمینه‌های علمی و دانشگاهی و ورزشی سانسور و سرکوب میکند. از کیمیا علیزاده‌ها و مهلا مومن‌زاده‌ها و دهها تیم موفق ورزشی زنان هیچ نمیگوید و به جایش زنانی را چهره میکند و در صفحات اول روزنامه‌هایشان جای میدهد که عاملیتی ندارند و منفعل و بیقدرت و قربانی‌اند.

بزرگترین دلال و واسطه‌ی فروش تصویر «زن ایرانی در مقام قربانی» به ماشین پروپاگاندای غرب  هم در سالهای گذشته مسیح علینژاد بوده‌است. کافی است به صفحه او سری بزنید تا ببینید در میان شش هزار و هفتصد و شصت پست این صفحه زنان موفق ایرانی سانسور و سرکوب شده‌اند .در مقابل چنین سانسور و هجمه‌ای باید ایستاد.

دختران انقلاب ایران کسانی هستند که خلبان میشوند و خود را چنان به جامعه اثبات میکنند که  تلویزیون رسمی دعوتشان میکند تا از اراده زن ایرانی صحبت کنند و وقتی هم مجری به چالش میطلبدشان صدایشان را بلند میکنند و از انتخابشان دفاع میکنند.(فیلم اول در لینک)

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

و دختران انقلاب تقلبی امثال شاپرک شجری زاده، کالاهای مسیح علی‌نژاد هستند که با کمک ماشین چهارشنبه‌های سفید بسته بندی میشوند و به رسانه‌های غربی ارائه میشوند تا بتوانند  به غرب پناهنده شوند و در مقام قربانی، ناجیان سفیدپوست‌ و غربی شان را ستایش و عبادت کنند.(فیلم دوم)  

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دانلود

بار دیگری که غربیها و عمله‌ها و دلالهایشان خواستند زنان ایران را به عنوان  صغیر و مستحق حمایت تصویر کردند این ویدیوها  را توی چشمشان کنید.

پانوشت: جامعه ایران جامعه‌ای متکثر است. مادران بسیاری هم هستند که شادی  و موفقیت و رضایت را در کار بیرون از منزل نمیدانند. اما ویدیوی بالا نشان میدهد که در ایران امروز آنها که شادی و رضایت را در فعالیت بیرون از منزل می‌بینند مسیرشان بسته نیست.

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی علی علیزاده دختران انقلاب مسیح علینژاد اینستاگرام فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزد انتخابات مجلس : چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟

نامزد انتخابات مجلس دوازدهم گفت: در موضوع زنان همیشه گفته‌ام که در طول تمام این سال‌ها می‌شود ادعا کرد که درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند.

حسن خجسته باقرزاده، مدیر اسبق رادیو و برادر همسر رهبر انقلاب، در گفتگو با نسیم آنلاین، با اشاره تلویحی به بحث قانون حجاب و تصمیم گیری برای زنان پرداخته است. بخشی از گفتگوی او را در ادامه می خوانید.

* در موضوع زنان همیشه گفته‌ام که در طول تمام این سال‌ها می‌شود ادعا کرد که درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند. یک مثال ساده بزنم. مثلا در آن زمان که مدرسه راهنمایی بود و دبیرستان، دخترها باید روسری‌شان را برنمی‌داشتند. خوب در مدرسه همه خانم بودند. چرا برندارند؟ این یک تصمیم مردانه است.

* اگر خانم‌ها هم در تصمیم‌گیری‌ها باشند حرف‌های دیگری دارند. پیشنهادم این است که هر قانونی در حوزه فرهنگ می‌خواهیم بنویسیم، از داخل خانواده به قانون نگاه کنیم. از خانواده نگاه کنیم.

* خوب شما جامعه شناسی خواندید دیگر. ما چند تا نهاد داریم؟ حکومت است. دولت است. آموزش است. اقتصاد است. این چهار نهادهای اولیه است. درست است؟ حالا دین هم گاهی می‌گویم صریحا. یعنی به هر حال یک اعتقادی است. نهادهای بعدی نهادهای ثانویه هستند. نهادهای ثانویه. نهادهایی که برای رفع نیاز پیش می‌آیند. پس نهاد خانواده، نهاد اولیه است.

* خدا رحمت کند یکی از اساتید ما در دانشگاه تهران می‌فرمودند که همان کومون‌های اولیه جامعه اولیه بشری که پیدا شد، دو تا قانون به ناچار پیدا شد. یک قانون تقسیم شکار بود. که بالاخره جگرش را که بخورد. حالا به تعبیر ما. قانون دوم رابطه با زنان بود. بعد ایشان می‌فرمودند که قانون دوم را زن‌ها وضع کردند. حالا ایشان ادله داشت. پس معلوم می‌شود موضوع مهمی است. یعنی موضوعی که در فطرت زن خدا گذاشته که می‌گوید در این مسایل تسلیم هر چیزی نباش. این مال چه زمانی است؟ مال کومون‌های اولیه. پس معلوم می‌شود یک هستی دارد.

* خدا آیت الله جوادی آملی را حفظ کند. کتاب زن در آینه جمال و جلال را بخوانید و ببینید مثلا ایشان به استناد آیات قرآن درباره زن چه چیزهایی آورده است. کراماتی که زن دارد. توصیه‌هایی که به مردان درباره زنان شده است. من فکر کنم مثلا ما اگر زن را با آن هستی که اینجا است تفسیر کنیم یک معنای دیگر دارد. قوانین هم یک شکل دیگر می‌شود. نوع رابطه اجتماعی با زن هم همینطور. ما بعضی از حوزه‌ها را «فرآوری» نکردیم و یکی از حوزه‌های خیلی خیلی مهم، حوزه زنان است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امام جمعه یزد : دانشگاه و مدارس برای مقابله با بی‌حجابی پای کار بیایند تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان : لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید، همین «طرح نور» کافی است / نگرانم این لایحه مثل برجام شود ایراد شورای نگهبان به سامانه چهره نگاری در لایحه عفاف و حجاب از زبان عضو کمیسیون ویژه

دیگر خبرها

  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • برداشت گیاهان بهاری در اشنویه دومین قربانی خود را گرفت
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • دانلود آهنگ مست عشق علیرضا قربانی + متن
  • نامزد انتخابات مجلس : چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند / چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • پرونده باز بابک زنجانی در افکار عمومی/مهار تورم دغدغه کهنه اقتصاد/ زنان و دختران چگونه قربانی بستر مجازی می‌شوند؟