Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:00:55 GMT

فعالیت ۴۰۰ تکنسین در اورژانس کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۵۳۶۹

فعالیت ۴۰۰ تکنسین در اورژانس کرمانشاه

صائب مدرسی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان ظرفیت‌ها و چالش‌های مرکز فوریت‌های پزشکی کرمانشاه، اظهار داشت: این مرکز دارای ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۳۵ دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد استیجاری است.

وی با تصریح اینکه مرکز فوریت‌های پزشکی استان با کمبود نیرو مواجه است، افزود: در حال حاضر ۴۰۰ نفر نیرو با عنوان تکنسین فوریت‌های پزشکی در اورژانس کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه بیان داشت: ۶۳ پایگاه شهری و جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان فعال است.

این مسئول تصریح کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی استان مرکز قطب چهارم دانشگاه‌های غرب کشور شامل دانشگاه همدان، ایلام، کردستان و اسد آباد است.

مدرسی گفت: عدم آگاهی مردم نسبت به خدمات اورژانس از چالش‌های مهم پیش رو است که باید برای برطرف کردن آن در این زمینه فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

وی همچنین از تلاش برای ارتقا سیستم ارتباطی و اجرا کردن برنامه‌های کد ۲۴۷ مختص بیماران قلبی و کد ۷۲۴ جهت بیماران سکته مغزی در سطح استان خبر داد.

 

کد خبر 4678926

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس کمبود نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس، محمود شمسی‌پور اظهار کرد: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت، در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هفت مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن انتقال یافتند.

کد خبر 749147

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • پراید چپ کرد (+ عکس)