Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@21:30:34 GMT

برگزاری اردوی رزمی ـ فرهنگی «یاوران ولایت» در سمنان

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۵۴۵۷

برگزاری اردوی رزمی ـ فرهنگی «یاوران ولایت» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی دیابی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان عصر روز گذشته، 6 مرداد در جمع خبرنگاران از برگزاری اردوی رزمی فرهنگی «یاوران ولایت 15» پایگاه شهید نواب صفوی سمنان در اواخر مردادماه سال جاری در این شهر خبر داد و گفت: این اردو برای پانزدهمین سال است که به‌صورت متوالی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اردوی رزمی فرهنگی در اردوگاه شهید مدافع حرم «محمدحسین حمزه» واقع در منطقه عمومی سمنان برگزار می‌شود که  مهلت ثبت‌نام برای حضور در این اردو تا پایان روز 15 مردادماه امسال است.

وی با تأکید بر اینکه این اردو با هدف حفظ انسجام و افزایش توان رزمی، عملیاتی، عقیدتی و بصیرتی برگزار خواهد شد، بیان کرد: آموزش‌های نظامی نظیر سلاح‌شناسی، کار با قطب‌نما، تاب‌وتوان، استتار و اختفا، تخریب و انفجار برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته‌ شده است.

دیابی برگزاری این اردوها را در راستای بصیرت‌افزایی نسل امروز جامعه بسیار مهم دانست و گفت: باید تربیت نسل انقلابی و ولایی در دستور کار قرار گیرد.

معاون سپاه استان سمنان دیگر برنامه‌های این اردوی رزمی و فرهنگی را که با شعار «هر بسیجی زمینه‌ساز تمدن اسلامی» برگزار خواهد شد را آموزش عقیدتی در قالب نشست‌های بصیرت، سیاسی، کلاس‌های احکام و پاسخگویی به شبهات و همچنین دیگر برنامه‌های تفریحی و ورزشی برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن دیابی اردوی یاوران ولایت سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از برپایی آیین اختتامیه دوره کشوری تربیت مربی مخابرات و ارتباطات رادیویی در استان سمنان خبر داد.

حسین درخشان ۱۴ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره ۳۴ نفر از فراگیران از سراسر کشور با حضور اساتید مجرب کشور در سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت چهار روز برگزار شد ادامه داد: این دوره آموزشی هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در سمنان برگزار شد.

درخشان افزود: فراگیران حاضر در این دوره با سرفصل های، اصول و روشهای تدریس، شناخت بیسیم های دیجیتال، اصول مکالمه و کد و رمز ،معرفی تلفن های ماهواره ای، فنون کلاس داری، معرفی بیسیم های راه دور، انواع آنتن ها، سامانه های جهت یابی، آشنا شدند. 

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به دربرگیری این دوره یادآوری کرد: در این دوره فراگیرانی از استان های مختلف کشور حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان