Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@15:01:59 GMT

تقدیم ۴۶ شهید و جانباز زنجانی در عملیات مرصاد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۵۶۱۵

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،علی کاظمی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به‌خصوص شهدای عملیات مرصاد، اظهار کرد: در عملیات مرصاد، استان زنجان ۲۲ شهید گلگون‌کفن را برای دفاع از وطن تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی عملیات مرصاد را به عنوان یکی از عملیات‌های مهم دوران دفاع‌مقدس برشمرد که رزمندگان زنجانی نقش بی‌بدیلی در این عملیات داشتند، افزود: ۲۳ تن از رزمندگان پایتخت شور و شعور حسینی نیز در این عملیات به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان شهدای گران‌بهایی را در این عملیات تقدیم انقلاب و دفاع‌مقدس کرده است، بیان کرد: شهید روح‌الله شکوری فرمانده گردان سیدالشهداء و شهید علی‌اکبر جعفری دانش‌آموز ۱۸ ساله اعزامی از شهرستان ابهر نیز در این عملیات حضور داشته و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی یادآور شد: شهیدان محمد اسدی، جواد سلیمی، علی بایندر، جواد مددیان، باب‌الله مولایی و خلیل شاه‌محمدی نیز جزو شهدای این عملیات محسوب می‌شوند که برای دفاع از وطن جان خود را نثار کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران

همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام که در عملیات کربلای۵ و عاشورا به فیض شهادت نائل شدند؛ با حضور عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی استان قم و زائران و منتظران برگزار و روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد.

پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، در خاک مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229157

دیگر خبرها

  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال