Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@13:14:39 GMT

طرز پخت آدنا کباب ترکیه ای

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۵۶۶۶

طرز پخت آدنا کباب ترکیه ای

خبرگزاری آریا -

طرز پخت آدنا کباب ترکیه ای
مواد لازم برای آدنا کباب :
قلوه گاه گوسفند400 گرم قلوه گاه گوساله 200 گرم سردست گوساله300 گرم دنبه 100 گرم نمک و پاپریکابه مقدار لازم فلفل دلمه قرمز به مقدار لازم
طرز تهیه آدنا کباب :
ابتدا گوشت و دنبه را با بزرگترین پنجره چرخ کنید و به آن نمک و پاپریکا بزنید. مجددا با پنجره متوسط چرخ کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس خوب ورز بدهید. مقداری پیاز رنده شده آماده کنید و آب پیاز را خوب بگیرید و 20 دقیقه داخل یخچال قرار بدهید. بعد از این مدت پیاز را داخل گوشت چرخ کرده بریزید و با کوچکترین پنجره چرخ کنید. گوشت را دو ساعت داخل یخچال قرار بدهید. بعد از این مدت فلفل دلمه قرمز را خرد کنید و به گوشت اضافه کنید.
سپس کل مواد را ساطوری کنید و مجددا یک ساعت داخل یخچال قرار بدهید. و آن را بیرون بیاورید و به سیخ بکشید و روی ذغال کباب کنید در حین پخت کباب را بین نان فشار بدهید تا آب و روغن آن گرفته شود و دوباره کباب کنید.
برای سرو حتما از فلفل کبابی و گوجه کبابی و * ترکیب خوشمزه پیاز و جعفری استفاده کنید.
* نکته :
برای تهیه ترکیب ابتدا پیاز را به صورت خلالی خرد کنید و فلفل دلمه قرمز را هم خلالی خرد کنید جعفری را ریز خرد کنید و به آرامی مخلوط کنید و به آن سماق و نمک و آبلیمو اضافه کنید و به همراه کباب عالی می شود.
گردآوری: بخش آشپزی بیتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند کشت، برداشت و فرآوری هزاران تن پیاز توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشت و برداشت صد‌ها تن کلم چینی در ژاپن (فیلم) نحوه کشت و پرورش هل در خانه (فیلم) نحوه پرورش درخت انبه با کمک میوه آن در گلدان خانگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد
  • (ویدئو) برداشت و فرآوری جالب هزاران تن پیاز
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • سیر تا پیاز جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در آمریکا
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • فرآیند کشت، برداشت و فرآوری هزاران تن پیاز توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم)
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است