Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین پیش نشست همایش بین المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهلبیت (ع) در دوره معاصر به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، چهارمین پیش نشست همایش بین المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهلبیت (ع) در دوره معاصر به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و با همکاری مراکز علمی و پژوهشی داخلی و مراکز علمی و پژوهشی کشور عراقبرگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نشست با سخنرانی دکتر عمار عبودی نصار، استاد دانشگاه کوفه، با موضوع «مشاکیل موقف الاسره الطویه تجاه  ائمه اهل البیت (علیهم السلام)» و دکتر سعید طاووسی مسرور، مدرس دانشگاه علامه طباطبایی(ره)، با موضوع آسیب شناسی برخی از مهم ترین آثار عاشورایی پس از انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

همچنین سخنرانی  دکتر مهران اسماعیلی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، با موضوع پژوهش تاریخی در ایران در چالش با دوگانه موضوع محور-مسئله محور و سخنرانی حجت الاسلام و المسین دکتر حمید رضا مطهری، عضو هیئت علمی پژوهشکده سیره و تاریخ دفتر تبلیغات، با موضوع سیره نگاری  در غرب اسلامی از دیگر برنامه های این نشست است.

 

همچنین دکتر محمدباقر خزائیلی دبیر علمی چهارمین پیش نشست همایش بین المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهلبیت (ع)  خواهد بود.

 

لازم به ذکر است این نشست (سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸)‌  ساعت ۱۰:۳۰  تا  ۱۳ در سالن جلسات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه واقع در پردیسان قم برگزار می شود.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه های نماز جمعه شیراز آیت الله جعفری هرمزگان روزنامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار پیش نشست سیره اهل بیت ع اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست پژوهشکده هوش مصنوعی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در رویداد هوش مصنوعی از ایده تا ثروت، در سه روز در خدمت دانشجویان و علاقه‌مندان به این رویداد هستیم. 
ریحانیان افزود: علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی در این رویداد می‌توانند ایده پردازی کرده و این طرح‌ها را برای ما ارسال کنند.
او با اشاره به اینکه طرح‌های برتر جوایز نقدی دریافت خواهند کرد، افزود: استفاده از هوش مصنوعی محدود نیست و در هر حوزه‌ای که افراد بتوانند از هوش مصنوعی استفاده کنند می‌توانند ایده ارسال کنند و از طرح‌های آنان استقبال خواهد شد.
در انتهای این همایش تعدادی از دانشجویان با مطرح کردن سؤالات خود در خصوص هوش مصنوعی پرداختند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران