Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای چهارمحال وبختیاری گفت: این کارگاه آموزشی به عنوان نخستین کارگاه آموزشی جوشکاری زیرآب استان و دومین کارگاه در سطح کشور بعد از ماهشهر است که در مرکز آموزش تخصصی جوش هفشجان احداث می شود.

قهرمان آماره عصر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این کارگاه آموزشی در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع در مرکز آموزشی جوشکاری هفشجان کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای راه اندازی این مرکز بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی استان کمک های شهرداری و شورای شهر هفشجان پیش بینی شده است.

آماره اظهارداشت: این مرکز آبان ماه امسال همزمان با همایش ملی جوش ایران که در شهر هفشجان برگزار می شود، بهره برداری خواهد شد.

به گفته وی، در مرکز آموزشی فنی جوش شهر هفشجان ۹ زیر رشته جوشکاری فعال بود.

هم اکنون بیش از ۲ هزار نفر از صنعتگران جوشکار در شهر هفشجان چهارمحال و بختیاری در طرح های مختلف صنعتی، عمرانی، ملی و بین المللی فعالیت می کنند. 

هفشجان به "شهر صنعتگران" معروف است و در همین راه ۱۲ شهید صنعتگر نیز تقدیم این مرز و بوم کرده است.

هفشجان با ۲۳ هزار جمعیت در۱۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد. 
۳۱ تیرماه تا ۶ مردادماه به عنوان هفته ملی مهارت نامگذاری شده است.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان چهارمحال و بختیاری تملک دارایی چهارمحال و بختیاری شهرداری فنی و حرفه ای قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.
موسوی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت ۲ روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد