Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: ۵۰۰ میلیون تومان یارانه به صادرکنندگان میوه‌های دانه‌دار در استان اختصاص یافت. ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در سنندج، شهریار حنیفی شامگاه یکشنبه در جلسه کارگروه بررسی مدارک صادرکنندگان میوه‌های دانه‌دار استان که به‌منظور پرداخت یارانه صادراتی تشکیل‌ شده بود اظهار داشت: 500 میلیون تومان یارانه به صادرکنندگان میوه‌های دانه‌دار در کردستان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این یارانه مربوط به سال 97 بوده و تاکنون 350 میلیون تومان از آن تخصیص داده‌ شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تصریح کرد: در این جلسه مدارک و اسناد صادرکنندگان میوه‌های دانه‌دار استان کردستان با حضور اعضای کارگروه بررسی و سپس یارانه بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی بین 5 نفر از صادرکنندگان واجد شرایط تقسیم می‌شود.

گفتگو| در واکنش به انتقال تنظیم بازار محصولات کشاورزی به وزارت صمت اعلام شد: « وای به حال کشاورزان»استمهال سه‌ساله تسهیلات کشاورزان خسارت‌دیده، 6 ماه دیگر تمدید شدتامین مالی کشاورزان از طریق بورس کالای نیجریه

وی گفت: 150 میلیون باقی‌مانده نیز به‌محض اینکه تخصیص داده شود، در بین صادرکنندگان کردستانی تقسیم می‌شود.

گفتنی است این کارگروه با حضور نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، گمرک و اتاق بازرگانی استان کردستان تشکیل شد.

انتهای پیام/ح

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد تولید و برداشت دانه روغنی کلزا در ایلام

                                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حشمت اله زرین جوب اظهار داشت: پیش بینی می‌شود تا پایان زمان برداشت این محصول در اواخر اردیبهشت ماه، میزان تولید و برداشت دانه روغنی کلزا در استان به ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن برسد.   وی افزود: مقدار تولید دانه روغنی کلزا در سال زراعی جاری نسبت به سال زراعی گذشته ۲۶۰ درصد و عملکرد در واحد سطح هم ۳۵ درصد افزایش یافته است.   زرین جوب ادامه داد: امسال بخش خصوصی (کارخانه‌های روغن کشی) متولی خرید کلزا با قیمت مصوب دولتی شده و در مدت زمان یک ماهه باید مطالبات کشاورزان را پرداخت کند که تاکنون حدود ۶۰ درصد مطالبه کلزاکاران پرداخت شده است.   وی تاکید کرد: باتوجه به فسادپذیری بالای کلزا، این دانه روغنی بلافاصله پس از برداشت و خرید، به سمت کارخانه‌های تولید روغن حمل شده است.   معاون بهبودات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام یادآور شد: استفاده از بذور مناسب، انجام برنامه‌های آموزشی و ترویجی، مدیریت اصولی عوامل زیان رسان، تغذیه بهینه، رعایت اصول به زراعی، برداشت و خرید آسان و به موقع و حمل مناسب در افزایش تولید دانه روغنی کلزا در استان ایلام تاثیر داشته است.   گفتنی است بیشترین مقدار برداشت کلزا در استان طی سال زراعی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ بود که در این سال ۲۱ هزار تن دانه روغنی کلزا در سطح ۱۲ هزار هکتار از اراضی زراعی استان برداشت شد.   امسال تا کنون ۲۱ هزار تن کلزا در سطح ۹هزار و ۲۰۰ هکتار برداشت شده است.

دیگر خبرها

  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • ثبت رکورد تولید و برداشت دانه روغنی کلزا در ایلام
  • آغاز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • جمع‌آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک مردمی در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • آغاز واردات میوه‌های گرمسیری از مرز باشماق مریوان
  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان