Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@16:36:19 GMT

پیش بینی کاهش دمای هوا پایان هفته در مازندران

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۶۷۲۳

پیش بینی کاهش دمای هوا پایان هفته در مازندران

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از کاهش دما در روزهای پایانی هفته در استان خبر داد.

احمد اسدی در گفت و گو با ایسنا مازندران، با اشاره به پیش بینی وضعیت جوی بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، اظهار کرد: در روز یکشنبه و دوشنبه ششم و هفتم مرداد ماه آسمان نیمه ابری تا  تمام ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی تصریح کرد: دوشنبه هفته جاری آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

  معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: در روز چهارشنبه آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش قابل ملاحظه دما  و بیشینه دما در شهرهای غربی استان تا ۳۴ درجه و در منطقه شرق ایران مرکزی تا ۳۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 اسدی خاطرنشان کرد: از عصر روز چهارشنبه وضعیت جوی آسمان در مازندران همراه با افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد  خواهد بود.

وی یادآور شد: در روز پنجشنبه  دهم مرداد آسمان استان نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش پراکنده ورزش باد و کاهش دما پیش بینی می شود.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ایران رعد و برق وزش باد هواشناسی بینی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.

به گزارش ایسنا، براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین برای امروز و فردا در ارتفاعات شرقی استان در بعضی ساعتها افزایش ابر و افزایش باد، گاهی رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است از روز یکشنبه روند تدریجی افزایش دما در سطح استان مورد انتظار می‌باشد.

آسمان تهران فردا شنبه (۸ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد و در روز یک شنبه (۹ اردیبهشت ماه) صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی فردا و پس فردا ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۲ و ۴ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران و ورامین و پیشوا با بیشینه دمای  ۲۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • افزایش دمای هوا تا روز سه‌شنبه/ پایان هفته بارانی در قم
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود
  • آفتاب گرم بهاری در مازندران