Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سلیمانی، با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان های سیل زده توسط سپاه و بسیج بازسازی می شود، گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی مربوط به استان لرستان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار« غلامرضا سلیمانی»، امروز در بازدید از مناطق سیل زده استان لرستان در شهرستان دلفان، افزود: با وقوع سیل فروردین در تعداد زیادی از استان ها نیروهای مسلح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در همان ساعات اولیه درکنار مردم حاضر شده و به امداد رسانی و کمک به مردم سیل زده استان های لرستان، خوزستان، گلستان و سایر استان ها پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفان، اظهار داشت: در مرحله اول کار امدادرسانی و تثبیت شرایط اولیه برای  زندگی خانواده های سیل زده در دستور کار قرار داشت که به حمد الله این مرحله با موفقیت انجام شد.

 

سردار سلیمانی، بیان کرد: در مرحله دوم احداث خانه های ویران شده ناشی از سیل و تعمییر بازسازی خانه های آسییب دیده مسکونی در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: سپاه  و بسیج احداث و تعمییر اساسی 11 هزار و 500 واحد مسکونی سیل زده را با هماهنگی دستگاه های دولتی و موافقت مالکان واحد در دستور کار دارد.

 

سردار سلیمانی، اضافه کرد: ۲ هزار و 300 واحد از این تعداد واحد مسکونی در استان شهید پرور و ولایت مدار استان لرستان قراردارد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفان، خاطرنشان کرد: 312 واحد از واحدهای استان لرستان، تعمییر اساسی به پایان رسیده است و 600 واحد در حال احداث و تعمییر هستند و مابقی هم انشاء به زودی عملیات اجرایی آنها شروع می شود.

 

وی با تجلیل از مشارکت استان های معین در بازسازی مناطق سیل زده لرستان، بیان کرد: سپاه استان قزوین به عنوان معین بازسازی مناطق سیل زده در شهرستان دلفان مشغول خدمت رسانی است.

 

منازل مسکونی سیل زدگان در شهرستان دلفان تاپایان مهر ماه احداث می شود

 

سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: به حمد الله کار احداث واحد ها به خوبی شروع شده است و در زمانبدی کوتاه مدتی تا پایان مهر ماه این واحد های احداثی آماده سکونت خواهند شد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفان، افزود: انتظار داریم با همت استان های معین لرستان و گروه های جهادی و تلاش فرماندهان سپاهان استانی، چون لرستان، قزوین، قم، اصفهان، تهران و سمنان به عنوان استان های معین و مسئولان بسیج سازندگی، برنامه احداث تسریع شود و واحدهای تعمییری در زمانبدی خود تحویل مردم داده شود.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه نماز جمعه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستان یزد کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز آیت الله جعفری خطبه های نماز جمعه هرمزگان روزنامه ها بازسازی مناطق سیل زده احداث منازل مسکونی سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۲۵ واحد مسکن تحویل نیازمندان داده می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078542 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس