Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی محمودی، سرپرست تیم نیروی زمینی، درباره قرعه‌کشی مسابقات لیگ دسته اول به خبرنگار برنا گفت: قرعه‌کشی خوب بود و کاملا استاندارد و سالم و با توجه به موقعیت تیم‌هایی که در شهرستان‌ها تیم داشتند خیلی عالی برگزار شد.

وی درباره ورزشگاه الغدیر و اینکه این تیم در این ورزشگاه تمرین نمی‌کند، تصریح کرد: ما با برنامه‌ریزی که با کادر فنی‌مان انجام دادیم قرار شده دو جلسه آخر تمرین‌مان قبل از هر بازی آنجا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ورزشگاه تمرین کنیم و برای مسابقه هم آماده شویم. البته یک ورزشگاه دیگر هم داریم با توجه به اعلام فدراسیون و سازمان لیگ یک زمین دیگر هم می‌خواهیم  معرفی کنیم که آن چمن طبیعی هست.

سرپرست تیم نیروی زمینی درباره تماشاگران این تیم هم گفت: ما تماشاگران‌مان تقریبا همه پرسنل نیروی زمینی هستند و ما هر شهری که می‌رویم معمولا تماشاگران‌مان از سربازان و پرسنل، خودشان به ما مراجعه می‌کنند و از ما می‌خواهند در استادیوم بنشینند و بازی را نگاه کنند. ما وقتی هر شهری بازی داریم معمولا فرمانده‌های همان شهر با ما مکاتبه می‌کنند که اگر تمایل داشته باشید ما تعدادی از سربازان را که دوست دارند برای تماشا بیاوریم. هم تماشا و هم تشویق که ما معمولا این کار را با مدیرعامل باشگاه یا با کادر فنی هماهنگ می‌کنیم و اگر موافق باشند این کار را انجام می‌دهیم.

وی دربار حضور در جام شهدا گفت: چون دیر به ما اعلام شد و ما جایگزین فولاد شدیم، با اینکه تیم‌مان هم در شرایط بدنسازی بودو شرایط سختی داشت اما با همان بدن خسته بچه‌ها را آوردیم و در مسابقه شرکت کردیم که هم دو بازی سنگین مقابل تیم‌های لیگ برتری انجام بدهند به خصوص مقابل پرسپولیس. هم تیم‌مان محک جدی خورد و هم بازیکنان‌مان آبدیده‌تر شدند و تجربه جدیدی برایشان شد.

محمودی درباره هدف این تیم از حضور در لیگ یک گفت: در درجه اول تیمی هستیم که بعد از 3-4 سال عدم حضور در لیگ یک مجددا به لیگ یک صعود کردیم. در درجه اول تمام هدف‌مان این است که بتوانیم تیم‌مان را با ثبات بیشتری در لیگ یک نگه داریم و برای نیم فصل دوم پله‌های ترقی را بالا برویم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی زمین سازمان لیگ نیم فصل دوم برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی

بعد از دیدار پرحاشیه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان، نمایندگان این دوباشگاه به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان را جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز گذشته به این کمیته فراخوانده شدند.

در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس توهین‌هایی از سوی هواداران سپاهان به بانوان و تماشاگران پرسپولیس صورت گرفت تا جایی که مسوولان برگزاری جایگاه بانوان طرفدار تیم میزبان را تغییر دادند.

بعد از شکایت باشگاه پرسپولیس، مسوولان سپاهان نیز اقدام به شکایت کرده و دلیل این جابجایی را رفتار ناخوشایند هواداران پرسپولیس عنوان کردند.

دیگر خبرها

  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال