Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مسابقات شطرنج بزرگسالان مازندران تحت عنوان بزرگداشت نابغه‌ی شطرنج ایران و جهان، استاد بزرگ علیرضا فیروزجا مدت ۶ روز در بابلسر برگزار شد که سید کیان پور موسوی با کسب ٩ امتیاز از ٩ بازی با قدرت قهرمان شد.

پور موسوی با این عنوان، ضمن رفتن به مسابقات نیمه نهایی کشور، ۶۷ واحد ریتینگ به اندوخته خود افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دوره از مسابقات، ۵۸ شطرنج باز مرد و زن در ۹ دور به روش سوییسی و به میزبانی هیات شطرنج بابلسر در مجتمع رویال مال برای شناخت نفرات باهم رقابت کردند که فرزین رضایی با جمع آوری ۷/۵ امتیاز نایب قهرمان شد.

پویان دوستکام شطرنجباز منظم و خوش اخلاق تهرانی با کسب ۷ امتیاز عنوان سوم مسابقات شطرنج قهرمانی بزرگسالان استان را کسب کرد.

مسعود طالبی از تهران با ۶ امتیاز مقام چهارم، محمد متین شمس نوجوان باهوش و با آتیه مازنی با ۴۸/۵ امتیاز، مقام پنجم و ستاره سبط رسول که به تازگی در جایگاه سوم جوانان کشور ایستاد دراین مسابقات به مقام ششم دست یافت.

گفتنی است پانته آ رحیمی با ۵ امتیاز نفر اول بانوان شد و در قسمت پیشکسوتان اخوان راد با کسب ۵/۵ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد.

عنوان قهرمانی رده سنی زیر ۱۲ سال هم به امیرعلی حسین زاده شرکت کننده بابلسری با ۵ امتیاز اختصاص یافت و در رده سنی زیر ۱۰ سال آراد قربانی برای کسب عنوان اول ۶ امتیاز را از آن خود کرد و در بخش زیر ۸ سال نیز نرگس مدالو، بیشترین امتیاز را گرفت.
انتهای پیام/س   پایان مسابقات شطرنج بزرگسالان مازندران در بابلسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد که استاد فیده سینا موحد در دور نخست جدول اساتید از سد حریف خود استاد بین‌المللی بانوان آلوآ نورمن از قزاقستان عبور کرد.

قهرمان شطرنج خوزستان در دور دوم با استاد بزرگ ونکاتا رامان از هندوستان دیدار می‌کند.

سینا موحد برای کسب دومین نورم استاد بزرگی در برابر اساتید نام آشنای شطرنج جهان در دبی در ۹ دور مسابقه  دست به مهره خواهد شد.

سوپر استاد بزرگ سید امین طباطبایی، استاد بین المللی مهدی غلامی اوریمی، استاد بین‌المللی آرش طاهباز، استاد بین المللی آرش داغلی، استاد بین‌المللی آراد نظری، استاد بین‌المللی سیدکیان پورموسوی دیگر شطرنج بازان کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

۲۳۰ شطرنج باز دراین مسابقات به رقابت می‌پردازند.

مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات، بیست و چهارم اردیبهشت ماه با شناخت نفرات برتر به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا