Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سرهنگ آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل:پیرمرد ۶۳ ساله ای ظهر امروز با حضور در شعبه مرکزی یکی از بانک‌های آمل بر روی دست رئیس این بانک بنام خانم عبدی روغن ترمز داغ پاشید.

این پیرمرد برای انجام امور مالی به این بانک مراجعه کرد و به دلیل عدم رسیدگی به موقع به خواسته اش، عصبانی شد و دست به این اقدام زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران کلانتری ۱۳ آمل یک ساعت بعد از حادثه این فرد را دستگیر کردند و رئیس بانک که یک خانم ۳۶ ساله بود برای درمان به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد.

روابط‌عمومی بانک‌ پاسارگاد در پی انتشار اخباری مبنی بر حمله به مسئول یکی از شعبه‌های این بانک در شهر آمل توضیحاتی ارایه داد.

به اطلاع هم‌میهنان گرامی می‌رساند؛ متأسفانه در روز یکشنبه مورخ ۶ اَمرداد، مسئول یکی از شعبه‌های #بانک_‌پاسارگاد در شهر آمل، مورد حمله‌ی فردی قرار گرفت. علت مراجعه وی به شعبه آمل، انجام امور مالی نبوده؛ بلکه به منظور اعتراض به انسداد و برداشت وجه از حساب وی بنا به دستور مقامات قانونی در یکی دیگر از شعبه‌های این بانک بوده‌است. نامبرده پیش از مراجعه به شعبه خشمگین و عصبانی بوده و با برنامه‌ریزی قبلی، قصد سوء برای ارتکاب جرم داشته است. مطابق اعلام اداره آگاهی آمل، مایع استفاده شده توسط مرتکب، اسید با غلظت نه‌چندان بالا بوده که روی تمام صورت مسئول شعبه و قسمت زیادی از دست یکی از نگهبانان شعبه ریخته شده‌است.

فرد مهاجم ۶۴ ساله و گویا دچار اعتیاد می باشد.

وی سال ۹۶ نیز شکایتی واهی از بانک پاسارگاد را مطرح نمود که در نهایت خود محکوم شد.

شکایتهای وی در بازرسی و سرپرستی بانک ادامه یافت که مجددا نیز محکوم گردید تا اینکه در نهایت امروز به بانک مراجعه و با نقشه قبلی اقدام به حمله نسبت به رییس شعبه نمود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعتیاد بیمارستان جرم درمان فرمانده انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی

نماینده تهران با انتقاد از وضعیت ارزش پولی در کنایه‌ای از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست که اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

 

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد