Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبایی گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت اولین دوره مسابقات ورزشی «جام آسمانی‌های» در تولمشهر برگزار می‌شود.

«سیدعباس طبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: اولین دوره مسابقات ورزشی جام آسمانی‌ها به همت کانون فرهنگی هنری فاطمیه مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه مسجد تولم‌شهر افزود: مسابقات ورزشی جام آسمانی‌ها با هدف شناسایی استعدادهای درخشان ورزشی و ایجاد رقابت بین نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اولین دوره مسابقات ورزشی جام آسمانی‌ها در رشته‌های فوتبال‌دستی و دارت در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، گفت: به نفرات و تیم‌های برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

 

طبایی مهلت ثبت‌نام در این مسابقات را 20 مرداد و شروع آن را 22 مرداد عنوان و تصریح کرد: هزینه ثبت نام پنج هزار تومان است که علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات می‌توانند به پایگاه شهید بهشتی مراجعه و یا با شماره 44363004- 09115049299 تماس حاصل کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه مسجد تولم‌شهر خاطرنشان کرد: برگزاری اینگونه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در کانون‌های مساجد، زمینه جذب جوانان به خانه امن الهی را فراهم می‌کند و در راستای پرکردن اوقات فراغت جوانان، بسیار کار ساز است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه آیت الله جعفری روزنامه دیدار کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز روزنامه ها کانون فرهنگی هنری مساجد مسابقات ورزشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: اولین دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی استان  با محوریت جوانی جمعیت در اراک برگزار شد.

بخشی افزود: در این دوره آموزشی که با محوریت کانون خدمت رضوی و تربیت تسهیل گران جوانی جمعیت برگزار شد، ۱۵۰ نفر از خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان‌های استان حضور داشتند و آموزش‌های را فرا گرفتند.
او گفت: این عزیران بعنوان کنشگران فعال اجتماعی بتوانند در کنار تدابیرقانونی به فرهنگ سازی در فضای عمومی در بحث جمعیت، جوانی جمعیت و افزایش سرانه جمعیت قدم‌هایی بردارند.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود