Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: خودروهای سیاسی و دیپلماتیک اجازه تردد در خطوط ویژه را ندارند.                     

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت درخصوص عبور خودروهای سیاسی و دیپلماتیک از خطوط ویژه، اظهار داشت: دیپلمات‌ها به هیچ وجه حق استفاده از خطوط ویژه را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: صرفاً بنابر توافقی که با وزارت خارجه شده است قرار شد فقط ماشین شخص سفیر در زمان حضور سفیر با داشتن پرچم که در جلوی ماشین نصب می‌شود اجازه تردد از خطوط ویژه را داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بقیه خودروهای سیاسی و دیپلماتیک حق تردد در خطوط ویژه را ندارند در پاسخ به این سوال که آیا خودروهای متخلف سیاسی و دیپلماتیک جریمه می‌شوند، اظهار داشت: ما به همکارانمان اعلام کرده‌ایم که در صورت مشاهده، خودروهایی را که وارد خطوط ویژه می‌شوند با ثبت مشخصات از مسیر خارج کنند؛ چرا که یکسری روابط بین‌الملل وجوددارد و وزارت خارجه آنها را تنظیم می‌کند و ما ماهانه این اطلاعات را در اختیار وزارت خارجه قرار می‌دهیم تا از طریق دیپلماتیک به آنها تذکر داده‌ شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پلیس راهور پایتخت خطوط ویژه خودروهای دیپلماتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه