Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@11:15:18 GMT

کیف قاپان خشن شمال پایتخت به دام افتادند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۸۰۸۰

کیف قاپان خشن شمال پایتخت به دام افتادند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ صادقی رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک گفت: عوامل گشت کلانتری در روز شنبه هفته جاری رأس ساعت هفت عصر در حال گشت زنی در خیابان مقدس اردبیلی بودند که با صحنه کیف قاپی توسط یک موتورسیکلت دوترکه از شهروندی روبرو شدند.

او ادامه داد: فاصله ماموران از محل رخداد زیاد بود و ماجرا نیز به این شرح بود که فرد ترک نشین موتورسیکلت دو ترکه، از موتور پیاده شد و بعد از قاپیدن کیف خانمی، او را محکم به زمین زد و در حالیکه سوار موتورسیکلت مذکور شده بود قصد فرار از محل را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک افزود: در ادامه یکی از شهروندان که ماجرا را مشاهده کرده بود، سوار بر خودروی ۲۰۶ خود مانع فرار این افراد از محل شد که سارق با پیاده شدن از موتورسیکلت، لاستیک‌های جلوی این خودرو را پاره کرد که در همین لحظه عوامل کلانتری ۱۶۳ ولنجک به محل رسیدند، اما سارقان با مشاهده ماموران، سریعا به سمت بزرگراه چمران فرار کردند.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه پس از تعقیب و گریز سارقان را در حالی که زیر شمشادها مخفی شده بودند، شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کرد.

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک تصریح کرد: در ادامه دو سارق ۲۵ ساله که از ساکنان یکی از استان‌های مرکزی بودند، به کلانتری دلالت داده شدند و شهروندی که حین سرقت از ناحیه دست و کتف راست جراحت دیده بود به کلانتری منتقل شد تا شکایت خود را علیه این افراد تشکیل دهد و راننده خودروی ۲۰۶ نیز شکایت خود را علیه سارقان تنظیم کرد.  در انتها نیز کیف مالباخته به او پس داده شد و دو عدد گوشی سرقتی به همراه ۲۵۰ هزار تومان پول از متهمان کشف و ضمیمه پرونده شد و متهمان به مرجع محترم قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار جنایی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران

سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سرقت از مزون لباس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق ضرونی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام یک فقره سرقت از مزون لباس واقع در محله محمودیه تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و در جریان آن با بررسی دوربین‌های مداربسته محل سرقت، مشخص شد سرایدار ساختمان که از اتباع کشور همسایه است با همدستی دو نفر دیگر، در ساعات نیمه شب اقدام به سرقت لباس‌ها کرده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه کرده و آن را در این فضا آگهی کرده‌اند. همین سرنخ مقدمه‌ای برای دستگیری این افراد شد.

سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ماموران پس از اخذ مجوزهای قضایی و با به‌کارگیری شیوه‌های پلیسی و در یک اقدام غافلگیر کننده سرایدار ساختمان را دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر از همدستانش را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان گفت:‌متهمان در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه‌ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر