Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری البرز: علی درویش پور در بازدید از شهرداری و مناطق مختلف محمد شهر افزود:  ضریب شهرنشینی در البرز بالغ بر حدود 92.6 درصد است و جمعیت قابل توجه استان در  شهر ها ساکن هستند بنابراین ارتقا خدمات مدیریت شهری بطور قطع رضایتمندی مردم را درپی خواهد داشت.
وی عنوان کرد: حوزه معاونت عمران بطور هفتگی بازدید از شهرداری ها را در دستور کار دارد و از نزدیک مسائل مرتبط با امور شهری  بررسی و پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاونت هماهنگی امور عمرانی تاکید کرد:حسب دستور استاندار اعتبارات قابل توجهی برای بازآفرینی و احیای مناطق فرسوده تخصیص یافته است که ضرورت دارد شهرداری ها نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.
درویش پور درادامه گفت: محمد شهر از جمله شهرهایی است که در بازآفرینی پیشرو است و پروژه هایی که در قالب  بازآفرینی قرار دارند  به صورت مطلوب در این شهر در حال اجرا هستند.
درویش پور با بیان اینکه در تکمیل پروژه های عمرانی باید سایر دستگاه های اجرایی همکاری داشته باشند ادامه داد: از جمله اقدامات قابل تحسین شهرداری محمدشهر تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام است .
وی افزود: انسجام و وحدت و همکاری و همدلی به عنوان رمز موفقیت هر سازمانی و هر مجموعه ای برای اقدام نتیجه بخش حتما باید وفاقی صورت بگیرد.

46

کد خبر 1284465

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز شهرداری ها شهرنشینی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا بازار طلا و ارز استان البرز سازمان صدا و سیما خودرو قیمت مسکن محمدعلی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند

آفتاب‌‌نیوز :

ناصر امانی در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران در جریان ارائه گزارش بازدید از محله جوادیه با بیان این که ۴۴درصد از بافت این محله فرسوده است، اظهار داشت: علی‌رغم تسهیلاتی که شورا و شهرداری برای نوسازی بافت فرسوده در نظر گرفته‌اند، به دلیل ریزدانگی، نزدیک به ۱۰۰فقره پروانه نوسازی بافت فرسوده در این محله صادر شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان این که شهرداری در روز‌های اخیر به‌خوبی در جمع آوری معتادان عمل کرده است، گفت: مساله‌ای که وجود دارد بازگشت معتادان است؛ کما این که در گذشته نیز بار‌ها به محل بازگشته‌اند.

امانی با بیان اینکه سقف یکی از مدارس محله جوادیه در حال ریزش است، تصریح کرد: تجمع ده‌ها نفر از اتباع در یک واحد مسکونی، نارضایتی مدیران مدارس و درخواست برای راه اندازی مدرسه مجزا برای اتباع در این بازدید مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین درخواست‌های مردم محله جوادیه شامل ساماندهی اتباع بیگانه، جلوگیری از ورود آن‌ها به محلات قدیمی و تعیین تکلیف ریل‌های راه‌آهن است که هیچ‌یک به مسئولیت شهرداری بازنمی‌گردد و وزارت کشور و اداره اتباع باید به این موضوعات رسیدگی کنند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • ۶۰ درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • ۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار