Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی‌زاد صبح امروز در همایش تخصصی معاونت توسعه ورزش بانوان با مسئولان ورزش استان ها و نواب رییس بانوان  فدراسیون‌های ورزشی، اهمیت توسعه ورزش بانوان در جهان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد :کمیته بین‌المللی المپیک بدنبال حضور قدرتمندانه زنان در بازی‌های المپیک است و تلاش کرده تا در برنامه‌های متعدد و با حمایت بیشتر، برابری بین زنان و مردان را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در کمیته ملی المپیک هم فضای بیشتری برای فعالیت در کمیسیون‌ها فراهم شده و با همراهی آکادمی ملی المپیک هم طرح‌های متعددی برای توسعه ورزش زنان در حال ارائه است اظهار داشت: در کمیسیون بانوان در کمیته ملی المپیک فعالیت خوبی آغاز شده و حتی این فرصت مهیاست تا نظرات این کمیسیون در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نیز به تصویب برسد.

معاون توسعه وزش بانوان در بخش دیگری از سخنانش از برپایی همایش ویژه زنان در آبان امسال خبر داد و گفت: به زودی فراخوان آن ارائه می‌شود.

فرهادی‌زاد  با بیان اینکه میزبانی زنان کمیسیون آسیا هم از سوی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به تصویب رسیده اظهار داشت: در تلاش هستیم تا  این رویداد امسال در ایران برگزار شود.

معاون ورزش بانوان افزایش اختیارات نواب رییس را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان ساخت: یکی از موضوعات ورزش بانوان این است که حضور نواب رییس بانوان در مجامع استانی هم محقق شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان درباره با تاکید بر توسعه ورزش بانوان در مناطق مختلف بویژه مناطق محروم تر اظهار داشت: باید فضای حضور آنها به صورت رایگان بوجود آید تا زمینه توسعه بیشتر ورزش فراهم شود.

در این مراسم با حضور طاهره طاهریان نایب رییس بانوان کمیته ملی المپیک از تلاش های فریبا محمدیان معاون سابق ورزش بانوان هم تجلیل بعمل آمد. این همایش امروز در آکادمی ملی المپیک و با حضوردکتر سلطانی فر در جریان است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی های المپیک زنان کمیته بین المللی المپیک مردان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت

روزنامه کیهان به اظهارات احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در باره حجاب واکنش نشان داد.

روزنامه کیهان نوشت: یک نماینده ردصلاحیت شده این دوره از انتخابات بدون فهم فلسفه حجاب مدعی شده اگر نظام ستمشاهی توانست با زور و جبر چادر از سر زنان ما باز کند، اکنون هم می‌توان با الزام قانونی عکس آن را انجام داد.

مقایسه الزام حجاب همراه با اقناع فرهنگی و محترمانه زنان بی‌حجاب در جمهوری اسلامی با رفتارهای مخوف و ضرب و شتم بانوان محجبه توسط رژیم دیکتاتوری پهلوی از مبنا دچار اشکال است. حجاب یک قانون مثبت، سازنده و موافق با فطرت و متضمن کرامت انسانی بانوان است. اما بی‌حجابی و برهنگی درتضاد بافطرت انسان است و نتیجه‌ای جز افزایش خیانت و فساد و فروپاشی کانون خانواده ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لقب‌های تازه کیهان برای 5 چهره سیاسی و فرهنگی کیهان: اعتراض به حجاب بهانه‌ای برای فتنه‌گری در دانشگاه

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟