Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:50:09 GMT

دومین «مکاشفات شخصی» داوود بنی‌اردلان به ثالث رسید

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۸۳۷۱

دومین «مکاشفات شخصی» داوود بنی‌اردلان به ثالث رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، رویداد دریافت «مکاشفات شخصی۲» با مدیریت داوود بنی اردلان و با محوریت قرار دادن چگونگی دریافت هنرمندان و مخاطبان از یک متن ادبی، اجراگران و بازدید کنندگان را به چالش می کشد.

اولین رویداد دریافت «مکاشفات شخصی» دی ماه سال ۹۵ در گالری ایرانشهر توسط بنی اردلان اجرا شد. 

رویداد دریافت «مکاشفات شخصی۲» در چهار اتاق طراحی می شود؛ سه هنرمند (نویسنده، موزیسین و نقاش) هر یک در اتاقی قرار می گیرند و متنی با محوریت عشق و شهر توسط نویسنده خوانده می شود، سپس موزیسین و نقاش به صورت بداهه به خلق اثر می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پروسه، مخاطب با روند خلق و رسیدن به اثر هنری از یک متن و یا تکست واحد و چگونگی تبدیل این ابژه به سوژه برخورد می کند.

در این رویداد قرار نیست خروجی صرفاً اثر هنری باشد بلکه روند خلق اثر و دریافت از زیر متن یا ساب تکست خود سوژه اصلی است. این رویداد در هفت شب، هر شب با سه هنرمند و در مجموع با هفت نویسنده، هفت نقاش – مجسمه ساز و هفت نوازنده، در گالری ثالث برگزار می شود.

این رویداد از ۱۰ تا ۱۶ مردادماه در گالری ثالث به نشانی خیابان کریمخان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر برگزار می شود. هنرمندانی که به عنوان اجراگر در این رویداد حضور دارند، عبارتنداز: محمد شهسواری،  لیلی گلستان، مهدی یزدانی خرم، سیامک گلشیری، مهسا محبعلی، عالیه عطایی، نگارخارکن، آرش صادق بیگی، نجمه کزازی، آرمان یعقوب پور، حکمت رحمانی، زهرا شفیعی، مانی کومار، اوژن شیر اوژن، مرتضی متقی، مر تی عزیززاده، ژوبین عسگریه، شایان شکر آبی، مهدی ساکی، عرفان فرشی زاده و امیر حسین تفرشی پور.

کد خبر 4679164

منبع: مهر

کلیدواژه: گالری ایرانشهر لیلی گلستان ایرانشهر سیامک گلشیری گالری ثالث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج

 رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به نامگذاری ۶ تا ۱۲ اردیبهشت به نام هفته سنندج گفت: دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج برگرفته از کتاب آلبوم سنندج تألیف "حامد شریعتی" شامل ۶۰ عکس قدیمی شهر سنندج از سال‌های ۱۲۶۰ تا ۱۳۶۰ (یک قرن) است و در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت.

اسعد فرهادی ادامه داد: در این نمایشگاه تصاویری از شخصیت ها، مکان‌ها، آداب و رسوم مردم سنندج و رخداد‌ها و وقایع تاریخی رقم خورده در سنندج در یک قرن به همت آقای حامد شریعتی گرد آوری و در معرض نمایش علاقه‌مندان و پژوهشگران قرار می گیرد.

وی با دعوت از عموم مردم جهت بازدید از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج از هشتم تا سیزدهم اردیبهشت در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

 آیین افتتاحیه و بازگشایی نمایشگاه شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۷ با حضور مسئولین، هنرمندان و علاقه‌مندان در محل گالری سوره برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • سنندج مهد عقلانیت و آزاداندیشی است
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • روزی به نام سنه / از قدمت شهر سنندج چه می‌دانید؟
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت