Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: قرارگاه به دنبال این است که در مرحله نخست خود را بسازد تا بتواند به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کند چراکه رهبری نیز خواسته نامعقول و نشدنی مطرح نکرده و مخاطب اصلی سخن ایشان نیز با امثال ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان قم اضافه کرد: برای اینکه بخواهیم شهر قم را به سمت معیارهای مورد نظر حرکت دهیم باید حرکت‌های شعاری را کنار گذاشته و وارد صحنه عملیات شویم.

آیت‌الله سعیدی از تحریم‌های سنگین دشمنان علیه ملت ایران یاد کرد و گفت: به گفته دشمنان، ایران اسلامی مقابل تحریم‌هایی ایستاده که این تحریم‌ها می‌تواند هر کشوری را از پای درآرد، این تحریم‌ها به اثبات رسانده که ما می‌توانیم با تکیه بر داشته‌های خود گام‌های مورد نیاز برای رسیدن به افق را برداریم و هیچ کجای دنیا از عناصری از جمله ولایت و وعده‌های الهی برخودار نیست.

امام‌جمعه قم گفت: در قرارگاه ۱۹ دی استان قم به دنبال طرح‌های عملیاتی هستیم که در این طرح‌ها هر دستگاه و مجموعه‌ای باید بر اساس توان خود بخشی از کار را بر عهده گیرد.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان در کشور به دنبال این هستند که فقط کارها را به نام خود ثبت کنند؛ اکنون بسیاری از کارها در کشور توسط سپاه و بسیج انجام می‌شود اما به نام دیگران به پایان می‌رسد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: اگر به دنبال حضور همه دستگاه‌ها در صحنه هستیم باید در گزارش عملکردها نیز به سهم دستگاه‌ها توجه داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم امام خمینی حجاب قم ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف

دریافت 45 MB

تصویربردار: مهدیه غفوریان

کد خبر 6094733

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • (تصاویر) تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرد
  • حجاب و عفاف از مهم‌ترین مولفه‌های عزت خانواده است
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم | ثواب این مسئله بیش از ۸ سال جنگ است | افراد باندی با مامورها رفتار نامناسب می‌کنند | تشدید اقدامات در حوزه حجاب
  • آیت الله مطهری مسایل مربوط به حجاب را عالمانه بیان می کرد