Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده عالی دولت در استان البرز از تحقق مهمترین مطالبه استان در سفر معاون اول رییس جمهور به البرز خبر داد و گفت: ظرف کمتر از دو روز پس از سفر دکتر جهانگیری دستور راه اندازی پروازهای مسافربری فرودگاه پیام توسط هیات دولت صادر شد.

به گزارش ایسنا، عزیزاله شهبازی با اعلام این خبر گفت: متعاقب دعوت از مسئولان ملی به البرز، مطالبات استان به صورت دقیق، نظام مند و تخصصی طرح شده و پاسخ درخوری نیز دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اکنون نگاه ملی در مسیر عمران و آبادانی البرز، همراه و پشتیبان است، ادامه داد: پس از دستاوردهای سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان، اکنون شاهد تحقق مطالبه مردم البرز از سفر معاون اول رییس جمهور هستیم.

شهبازی گفت: تنها دو روز پس از حضور معاون اول رییس جمهور در البرز اکنون شاهد مصوبه هیات دولت مبنی بر راه اندازی فرودگاه مسافربری پیام هستیم.

وی افزود: این ظرفیت ارزشمند که پدافند غیرعامل برای فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی(ره) نیز محسوب می‌شود علی رغم صرف اعتبارات قابل توجه، بلاتکلیف مانده بود .

استاندار البرز اضافه کرد: طی سفر دکتر جهانگیری و با ارائه گزارشی دقیق از ظرفیت‌ها و اهمیت این فرودگاه، دستور آغاز پروازهای مسافربری و آموزشی با مصوبه هیات دولت صادر شد.

وی گفت: اکنون این فرودگاه علاوه بر اینکه مهمترین فرودگاه کارگو کشور محسوب می‌شود در حوزه مسافربری و آموزشی نیز فعالیت می‌کند.

شهبازی افزود: البرز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری جهت اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی با اهتمام ویژه‌ای برای بهره برداری از فرصت‌های مغتنمی همچون فرودگاه پیام و مواردی از این دست پیشتاز است.

وی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی استفاده بهینه از فرصت‌های مغفول، از این رو در البرز عزمی جدی برای شکوفایی ظرفیت‌ها شکل گرفته و دولت نیز به تمامی مطالبات حساب شده استان پاسخ حکیمانه داده است .


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راه اندازی فرودگاه مسافربری پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر

بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در دهستان بیاض شهرستان انار در استان کرمان به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر (عج)، بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور عصر امروز با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در زمینی به مساحت 100 هزار متر مربع در دهستان بیاض از توابع شهرستان انار استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه افتتاح این مراسم با بیان اینکه امروز با کمک خیرین بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: باید از افرادی که برای ارتقای کیفیت بهداشت در کشور تلاش می‌کنند سپاسگزاری کرد.

وی با اشاره به درخواست مردم و مسئولان این شهرستان، گفت: مردم درخواست دارند وزارت بهداشت و درمان در ادامه کار از این درمانگاه حمایت کند تا وقفه‌ای در کار آن ایجاد نشود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه آب یکی از مهمترین مشکلات استان کرمان است، افزود: خوشبختانه انتقال آب از خلیج فارس به استان کرمان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های دولت تامین آب شرب و پس از آن تامین آب کشاورزی و صنعت است، گفت: در حال حاضر نیز در مناطق مختلف کشور اقدامات مفید و موثری در حال انجام است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • برگزاری نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور