Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-02@17:12:17 GMT

وکیل اولیای دم میترا استاد: رضایت در کار نیست

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۸۸۷۷

وکیل اولیای دم میترا استاد: رضایت در کار نیست

یکی از وکلای مدافع اولیای دم میترا استاد توضیحاتی را در خصوص عکس مربوط به گفت‌وگوی مسعود استاد با محمدعلی نجفی در جلسه دادگاه ارائه کرد.

به گزارش صدای ایران از ایسنا؛ مسعود افرازه درباره گفت‌وگوی فیمابین محمدعلی نجفی و مسعود (برادر میترا) استاد در جلسه اول دادگاه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد، گفت: آنچه فیمابین این دو نفر در جلسه دادگاه گذشت، این بود که مسعود استاد از محمدعلی نجفی پرسیده بود چرا خواهرم را کشتی و به قتل رساندی و چه دلیلی برای این موضوع داشتی؟ تنها این گفت‌وگو فیمابین دو نفر در دادگاه رد و بدل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در خصوص اخبار منتشره مبنی بر مصالحه مسعود استاد با آقای نجفی در ازای دریافت مبلغ 10 میلیاردی گفت: برخی با استناد به عکس منتشر شده در دادگاه از لحظه گفت‌وگو بین مسعود استاد و محمدعلی نجفی این شایعات را مطرح کرده‌اند در حالی که این خبر نه تنها شایعه‌ای بی اساس و زاییده اذهان مرهوم برخی رسانه‌ها آن هم با اهدافی خاص است و قدر مسلم این حق را خواهیم داشت تا در صورت صلاحدید موکلین از ناشران این اخبار کذب شکایت کنیم.

وی افزود: شوربختانه حال روحی و روانی والدین مرحومه استاد هر لحظه بدتر از قبل شده و به جهت داغ فرزندشان گویی در یک دوزخ متمادی گرفتار شده‌اند لذا هیچ مذاکره‌ای هم گشوده نشده و فعلا افق روشنی هم در این خصوص متصور نیست. رضایت یا گذشتی هم در کار نیست. 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نجفی میترا استاد محمدعلی نجفی قتل قصاص صدای ایران ایران صدا ایران صدا ایرانصدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)

پایگاه خبری جماران، حضرت امام خمینی (س) در پیامی در خصوص ویژگی های شهید مطهری (ره) فرمودند: «اینجانب به اسلام و اولیای عظیم‌ الشأن آن و به ملت اسلام و خصوص ملت مبارز ایران ضایعۀ أسف‌ انگیز شهید بزرگوار و متفکر و فیلسوف و فقیه عالی مقام مرحوم آقای حاج شیخ مرتضی مطهری ـ قدس سره ـ را تسلیت و تبریک عرض می‌ کنم. تسلیت در شهادت شخصیتی که عمر شریف و ارزندۀ خود را در راه اهداف مقدس اسلام صرف کرد و با کجروی ها و انحرافات مبارزۀ سرسختانه کرد، تسلیت در شهادت مردی که در اسلام‌شناسی و فنون مختلفۀ اسلام و قرآن کریم کم‌ نظیر بود. من فرزند بسیار عزیزی را از دست دادم و در سوگ او نشستم که از شخصیتهایی بود که حاصل عمرم محسوب می‌ شد. در اسلام عزیز با شهادت این فرزند برومند و عالِم جاودان ثُلمه‌ای وارد شد که هیچ چیز جایگزین آن نیست. و تبریک در داشتن این شخصیتهای فداکار که در زندگی و پس از آن با جلوۀ خود نورافشانی کرده و می‌ کنند....» 

صحیفه امام، جلد ۷، صفحات ۱۷۸

طرح: محمود عارفی قوچانی

 

دیگر خبرها

  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • خاموشی صدایی ماندگار
  • یادی از اسکوییِ فقید؛ صدای ماندگار ورزش
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیمان جبلی: دوست داشتیم خبرهای خوش المپیک را از زبان او بشنویم
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد