Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-03@04:52:26 GMT

خرید با ارزش ترین ستاره تاریخ لیگ برتر برای استقلال!

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۹۰۳۲

خرید با ارزش ترین ستاره تاریخ لیگ برتر برای استقلال!

به گزارش وانانیوز، 

سایت ترانسفرمارکت ارزش دیاباته ستاره 31 ساله و سیه چرده استقلالی ها را سه میلیون یورو تعیین کرده است این یعنی این بازیکن از تمامی بازیکنان خارجی که در سال های قبل در لیگ برتر فوتبال ایران آمده اند ارزشش بیشتر می باشد. 

 

تیام بازیکن ارزشمندی که هنوز چشم تمامی هواداران استقلال به دنبال او است، در این ارزش گذاری یک میلیون یورو قیمتش ثبت گردیده که نصف قیمت دیاباته می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش استنلی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران نیز فقط 700 هزار یورو ارزش گذاری شده است حتی پاتوسی هم یک میلیون یورو ارزش گذاری شده که معلوم می شود دیاباته سه برابر پاتوسی قیمت گذاری شده است. 

 

در مورد ارزش و کیفیت دیاباته که پیراهن شماره 7 استقلالی ها را بر تن خواهد کرد، جالب است بدانید که او از مهدی طارمی، علی علیپور و رضا قوچان نژاد هم بیشتر می باشد.

 

دیاباته که این روزها با تصمیم کادرفنی استقلال تمرین خود را به صورت اختصاصی و بدنسازی زیر نظر دستیاران استراماچونی انجام می دهد در واقع یک بازیکن بزرگ و با ارزش است که هیچ ستاره ای به گرد پای او در ارزش گذاری قیمت نمی رسد و این نشانگر این موضوع است که از لحاظ ارزشمندی سرآمد دیگر بازیکنان ادوار لیگ برتر می باشد. 

گفتنی است، دیاباته ۱۹۴ سانتی‌متری دومین بازیکن بلندقد لیگ نوزدهم محسوب می‌شود. تا قبل از اینکه کی‌روش استنلی قراردادش را با سپاهان تمدید کند،شیخ بلندقامت‌ترین بازیکن لیگ بود،اما مهاجم برزیلی با قد ۱۹۵ سانتی‌متری فقط یک سانتی‌متر از شیخ بلندتر است تا خرید جدید استقلال از این نظر هم فعلاً در لیگ برتر دوم باشد.

 

لازم به ذکر است، دیاباته ۲۱ بازی ملی و ۱۳ گل دارد که‌ در تیمهای ملی آماری بسیار خوب اس . او ۱۹ بار هم در رقابتهای لیگ اروپا در لباس تیم های بوردو و عثمانلی اسپور بازی کرده است.‌


دیاباته در مجموع ۱۴۳ بازی در لیگ فرانسه انجام داده که بیش از هر لیگ دیگری است. بطور کلی از «نظر تعداد گل در لیگ‌هایی که بازی کرده» او یکی از بهترین گلزنان خارجی (و شاید بهترین) است که به لیگ‌ ایران آمده‌ است.‌

 

منبع: وانا

کلیدواژه: شیخ دیاباته استراماچونی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است

بارسلونا که به دنبال جذب یک بازیکن پست ۶ می‌گردد، این فرصت را دارد تا مارکو وراتی را به سطح اول فوتبال اروپا بازگرداند

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، مارکو وراتی که در حال حاضر برای العربی قطر توپ می‌زند، خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده و دوست دارد برای این تیم به میدان برود. وراتی ۳۱ ساله در سال‌های قبل بارها به بارسلونا نزدیک شده بود اما مخالفت سران پاری سن ژرمن در کنار برخی عوامل دیگر، باعث شدند این انتقال هرگز رخ ندهد. هافبک ایتالیایی چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد همیشه رویای پوشیدن پیراهن بارسلونا را در سر داشته است.

مارکو وراتی: لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است؛ همیشه رویای بازی در بارسلونا را داشته‌ام تردید بارسلونا در مورد وراتی

با وجود علاقه خود بازیکن به حضور در بارسلونا، سران باشگاه نسبت به مهارت‌های وراتی دچار شک و تردید شده‌اند، چرا که معتقدند بازی در لیگ قطر، وراتی را از سطح اول فوتبال دنیا دور کرده و ممکن است این هافبک ایتالیایی، دیگر نتواند به مانند دوران حضورش در پاری سن ژرمن درخشان ظاهر شود. وراتی ۳۱ ساله تا سال ۲۰۲۵ با العربی قرارداد دارد و در فصل جاری موفق به ثبت آمار ۷ پاس گل در 17 بازی برای تیمش شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس