Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عزیزاله شهبازی گفت: با دعوت از مسئولان ملی به البرز، مطالبات استان به صورت دقیق، نظام مند و تخصصی طرح شده و پاسخ درخوری نیز دریافت می شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون نگاه ملی در مسیر عمران و آبادانی البرز، همراه و پشتیبان است، ادامه داد: پس از دستاوردهای سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان، اکنون شاهد تحقق مطالبه مردم البرز از سفر معاون اول رئیس جمهور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ظرفیت ارزشمند که پدافند غیرعامل برای فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی(ره) نیز محسوب می شود به‌رغم صرف اعتبارات قابل توجه، بلاتکلیف مانده بود.

وی گفت: اکنون این فرودگاه علاوه بر اینکه مهم‌ترین فرودگاه کارگو کشور محسوب می شود در حوزه مسافربری و آموزشی نیز فعالیت می کند. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام خمینی دولت سازمان برنامه و بودجه فرودگاه معاون اول رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار

   

 فرماندار اراک گفت: در فرمانداری اراک قرارگاهی در راستای فرمایشات رهبری در راستای شعار جهش تولید با مشارکت مردم راه اندازی می‌شود شود تا ظرفیت‌های مردمی را برای موضوع جهش تولید بکارگیری کند.

هادی در بازدید از چند شرکت‌ تولیدی به مناسبت هفته کارگر گفت: امروز به اهتمام بسیج کارگری یه مناسبت هفته کارگر، بازدیدی از مجموعه صنایع شهرستان اراک صورت گرفت.

او با قدردانی از جامعه تولیدکنندگان و کارگران افزود: با اهتمام دولت سیزدهم در طی این سال‌ها آرامشی در حوزه تولید و کارگری ایجاد شده است.

هادی گفت: مجموع تولید مجموعه صنایع در شهرستان اراک رو به تولید است که نویدبخش حرکت دولت برای اقدامات بزرگتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول