Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مگر ما چه چیزمان از رئال مادرید و بارسلونا کمتر است، ما همه چیز داریم و از این باشگاه‌ها هم چیزی کم نداریم، فقط باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و هدفمند کار را پیش ببریم. تاریخ انتشار: 11:54 - 07 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۷۲۰۶

جعفر کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در خصوص شرایط این روز‌های پرسپولیس اظهار داشت: بالاخره پرسپولیس یک باشگاه قدیمی و پرطرفدار است که جایگاهش را یک شبه به دست نیاورده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در واکنش به اینکه خیلی‌ها از پیشکسوت تا بازیکن به شرایط مدیریتی باشگاه پرسپولیس انتقاد دارند عنوان کرد: از سن و سال من گذشته که در مورد این چیز‌ها صحبت کنم من فقط آرزوهایم را می‌گویم. آرزو دارم که باشگاه هدفمند جلو برود تا به معنای واقعی کلمه باشگاه شود. اینها آرزوی من است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا تیم قهرمان شود و به موفقیت برسد، اما آیا در مسائل اقتصادی و فرهنگی هم قهرمان شدیم؟ این همه تلاش می‌کنیم که برنامه‌ریزی درست انجام بدهیم. مگر ما چه چیزمان از رئال مادرید و بارسلونا کمتر است، ما همه چیز داریم و از این باشگاه‌ها هم چیزی کم نداریم فقط باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و هدفمند کار را پیش ببریم.

کاشانی در پایان گفت: توصیه من به جوانان و فوتبالیست این است که بدانند عمر فوتبال کوتاه است و تنها چیزی در آینده از آنها می‌ماند رفتار صادقانه است که می‌تواند سرمایه عظیم برای آنها باشد.

  انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جعفر کاشانی پرسپولیس لیگ برتر کالدرون هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر و دیگر اعضاء سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه به ایران بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند