Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، چشم برهم نگذاشته، باز به محرمی دیگر و عاشورایی دیگر نزدیک شده ایم؛ وچه نزدیک است این گام ها… چهل گام مانده تا هم آوا باحسینِ علی(علیه السلام)، ندای آزادگی و ذلت ستیزی سر دهیم، پاجای پای حسین بن علی(علیه السلام) بگذاریم و چشم در چشم مستکبرین عالم، عظمت باورها و شکوه تمدن جاودان اسلامی را به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چهل گام ارزشمند به قداست چله ای معنوی، تا تجدید بیعت با سرور شهیدان و سرفرازان عالم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مانده و چه زیباست در هر روز از این چله ی باشکوه زیارت عاشورا را زمزمه کردن:《السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلّت بفنائک…》
روح مرا هم بپذیر مولای من و برای خودت تربیتش کن، پر از توفیقش کن، توفیق حسینی شدن، حسینی ماندن و حسینی زیستن و زندگی بخشیدن چله عشق می گیرم و نام شیرینت را این قدر زمزمه می کنم تا با جانم و با هر لق لقه ی زبانم آمیخته شود.
من اهل ایرانم؛ اهل دلباختگی و سرباختگی برای تو، هیچ گونه نسبتی با کوفیان ندارم و ایستادگی و سرفرازی ام را از تو و ایمان به راه تو وام گرفته ام؛《…عَلَیک مِنّی سَلامُ اللهِ اَبداً مابقیتُ و بقیَ الّیلُ و النَهار…》
در هر لحظه از تنفسم، خونم و جانم به تو ادای احترام می کند و هرضربان قلبم تجدید بیعت باتوست، نه فقط تا روز و شب باقیست بلکه تا بعد از روز قیامت هم من صدایت می کنم و تو را می خوانم که سرور آزادگان عالمی و سایه سر ما شیعیانت در تمام کائناتی.
ای سایه سار رحمت برای فرا رسیدن مُحرّمت به چله می نشینم و چه خوش است چله عشق و چشم انتظاری ماه حسین(علیه السلام).

چهل روز مانده به ایام ماه محرم گروهی از عشاق الحسین(ع) طرح ۴۰ زیارت عاشورا در ۴۰ منزل در روستای کردر رضوی  میناب آغاز کرده اند؛ این طرح از ۴۰ شب مانده به محرم آغاز تا یک روز قبل از محرم پایان می یابد و ۴۰ زیارت دوم از ۱۱ محرم آغاز تا اربعین حسینی ادامه دارد.

مردمان دریادل این خطه از جنوب کشور برای نشاط معنوی روح علاوه بر این دو چهله از اول محرم تا دهه آن نیز دعای پر فیض عاشورا را قرائت و توشه معنوی را برای کل ایام سال خود ذخیره می کنند.

طرح ۱۰۰ شب به طور متوالی قرائت زیارت عاشورا خواندن به مدت ۱۰ سال است که به طور متوالی در روستای کردر رضوی میناب در حال برگزاری است به طوری که مشتاقان و دلدادگان اباعبدالله قبل از شروع طرح نام نویسی می کنند و هر شب در منزل یکی از ساکنان آن منطقه برگزار می شود.

مردمان با اصالت و متدین بر این باور هستند که خواندن روضه و متبرک شدن خانه هایشان با نام ائمه اطهار سلامت معنوی خاصی را به همراه دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس با محرم دربی استان را هم نباخت

مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا دربی استانی کرمان را هم نباخت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان از ساعت 17:45 امروز (چهارشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه شهدای صنعت مس به مصاف هم رفتند که در پایان بازی دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

سعید سحرخیزان در دقیقه 28 روی ارسال تورس تک گل میهمان را وارد دروازه حریف کرد تا در این فصل برای تیمش هفت گل به ثمر رسانده باشد.

فرشید باقری در دقیقه 60 روی ارسالی از نقطه کرنر موفق به گشودن دروازه محمدرضا اخباری و ثبت گل مساوی نارنجی‌پوشان شد.

سیدرضا مهدوی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت که به سجاد شهباززاده و فرشید باقری از رفسنجان و علیرضا کوشکی از گل‌گهر سیرجان کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • ببینید/منزل استاد شهریار و یادآوری یک شب‌نشینی باشکوه
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر
  • ۲ کتاب مناسب مداحان و منبری‌ها در راه نمایشگاه
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت