Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ورزشکاران آذربایجان غربی که در نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور توانست عملکرد قابل قبولی از خود برجای گذارند امسال و در دومین دوره در اکثر رشته های ورزشی شرکت خواهندکرد ضمن اینکه میزبانی ۵ رشته ورزشی به این استان واگذار شده است.

کاراته، کبدی، اسکیت سرعت، بسکتبال ۳ نفره و هاکی رشته هایی هستند که میزبانی آنها به استان آذربایجان غربی واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اعلام ستاد برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور مسابقات کبدی از ۳۰ مرداد تا ۴ شهریور با حضور ۵۱۶ ورزشکار، هاکی از ۳۰ مرداد تا ۶شهریور با حضور ۳۴۸ ورزشکار، اسکیت سرعت از ۶ تا ۸ شهریور با حضور ۳۸۷ ورزشکار، بسکتبال ۳نفره از ۶ تا ۹ شهریور با حضور ۳۴۸ ورزشکار و کاراته از ۶ تا ۹ شهریور با حضور ۶۷۷ ورزشکار به میزبانی آذربایجان غربی برگزار خواهدشد.

46

کد خبر 1284533

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان امکانات ورزشی استان آذربایجان غربی نوجوانان کاراته مسابقات کبدی اسکیت هاکی بسکتبال باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال خودرو نفتکش سازمان صدا و سیما قیمت مسکن بازار طلا و ارز ایالات متحده آمریکا نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اصغر عباسقلیزاده در مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بسیج آذربایجان‌شرقی، گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی، گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

وی افزود: ناتوانی و شکست استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران، بسیار مهم بوده و این روحیه شکست‌ناپذیری مردم، ناشی از روحیه ورزش قهرمانی و پهلوانی این ملت محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که شجاعت رزمندگان و روحیه ورزشکاری رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس و فتنه داعش، ناشی از روحیه ورزشی رزمندگان دلاور ایران اسلامی است، گفت: تعبیر مقام معظم رهبری از آذربایجان که این خطه را سر ایران می‌دانند، امروز با سربلندی و غرورآفرینی ورزشکاران و قهرمانان بسیجی معنا پیدا می‌کند.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا نیز در ادامه با تشریح فعالیت هیأت‌های ورزشی مختلف در سپاه عاشورا گفت: تعداد ۳۲ هیأت ورزشی و منتخبی از قهرمانان و نخبگان ورزشی در این مراسم حضور دارند و ۸۰ نفر از خواهران و برادران قهرمان ورزشی، رؤسای هیأت‌ها و فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

سرهنگ پاسدار علی حیدرپناه افزود: کمیته ورزش و جوانان کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی، نقش مهمی در انتقال فرهنگ جوانمردی در ورزش استان داشته است.

وی افزود: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی استان در مسابقات کشوری و به‌دست‌آوردن مقام‌های ورزشی امروز بیش از پیش مایه مباهات جامعه ورزشی و ولایی استان است.

کد خبر 6093959

دیگر خبرها

  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!