Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه افرادی که در طول روز در مناطق مرکزی شهر تردد دارند و یا با اتوبوس های شهری از خطوط ویژه عبور می کنند، با خودروهای پلاک شخصی بسیاری مواجه شده اند که به یُمن داشتن چراغ ال ای دی روی شیشه جلوی خودرو، وارد خط ویژه شده و حساب خود را از سایر شهروندان جدا می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از سوالاتی که هموراه برای افکار عمومی و شهروندان ایجاد می شود این است که پشت شیشه های دودی خودروهایی که از خطوط ویژه عبور می کنند چه کسانی نشسته اند؟ کدام مقام مسئولی در این خودروها حضور دارند که باید از خطوط ویژه عبور کنند؟ چرا زمانی که مقامات در این خودروها نیستند، بازهم رانندگان به تنهایی از خط ویژه عبور می کنند؟ آیا بهتر نیست این مقامات هم مانند سایر مردم از مسیر اصلی خیابان عبور کرده تا بیشتر با مشکلات شهری و معضلات ترافیکی موجود آشنا شوند؟
 

این سوالاتی است که در این مستند ویدئویی از افرادی که پشت شیشه های دودی در خودروهای ال ای دی دار پرسیده می شود و با واکنش های جالبی نیز همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۳۹۸ دوشنبه ۷ مرداد | ساعت:12:47 دانلودDownload کلیدواژه: دانا فیلم مستند led خط ویژه اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/ پلاک شخصی های خط ویژه چه کسانی هستند؟ فیلم/ارز دارو به‌نام بیماران به‌کام سودجویان! فیلم/مسجد یعنی این! فیلم/ مستند کوتاه «قابیلیان» فیلم/ در «باستی هیلز» چه خبر است صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور مهم‌ترین اخبار سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مهم‌ترین اخبار روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ قم در بسته خبری ۱۲۰ ثانیه مرور شده است.

۱- سوختن ۸۰۰ تن پارافین در حادثه حریق یک واحد صنعتی در شهرک شکوهیه
۲- اجرای طرح غربالگری کودکان در استان قم
۳- پویش پاکسازی محدوده شهری به مناسبت هفته زمین پاک
۴- اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور در حرم مطهر
۵- نمایشگاه نقاشی جنایات رژیم کودک کش در دانشگاه فرهنگ و هنر و نگارستان اشراق
۶- جلسه ستاد بحران با حضور مسئولان استان در بخش خلجستان
۷- بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا
۸- ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان نور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماهی دودی
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • جزییات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده
  • (تصاویر) ماهی دودی
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • اسکله کمک‌رسانی آمریکا به غزه؛ پرده دودی برای حمله به رفح
  • مرور مهم‌ترین اخبار سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ قم