Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:38:04 GMT

امدادگران گیلان ۲۹۷ آسیب دیده را نجات دادند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۰۴۵۹

امدادگران گیلان ۲۹۷ آسیب دیده را نجات دادند

مهدی ولی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  از آغاز اجرای طرح تابستانه هلال احمر گیلان تاکنون، نجاتگران این جمعیت در ۳۲۳ حادثه  ضمن ارائه خدمات امدادی به بیش از یک هزار حادثه دیده ، ۲۹۷ نفر را نجات دادند.

وی اظهار داشت: یک هزار و ۳۰۲ نجاتگر با ۳۰۹ دستگاه آمبولانس در این تعداد از حوادث حضور یافتند که طی آن ۲۵۶ نفر از مصدومان با آمبولانس های هلال احمر به مراکز درمانی استان گیلان منتقل شدند و بقیه در محل حادثه تحت درمان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به امدادرسانی جمعیت هلال احمر در طرح ساحلی خاطر نشان کرد: هلال احمر استان گیلان، در ۹ شهرستان ساحلی دارای ۹ طرح و در هر طرح ۵ نجاتگر (دو نجاتگر زن و سه نجاتگر مرد ) است که از ۸ صبح لغایت ۸ شب آماده ارائه خدمات هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان بیان داشت: یک دستگاه بالگرد ، یک تیم آنست و یک تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان در صورت نیاز آماده ارایه خدمات به هم استانی ها و مسافران است.

وی اظهار داشت: طرح تابستانی جمعیت هلال احمر گیلان از نیمه خرداد امسال با حضور ۱۵۷ نجاتگر در ۳۲ پایگاه امداد و نجات موقت ، فصلی ، ثابت ، شعب و یک پایگاه امداد هوایی و با ۴۵ نجاتگر در ۹ پایگاه ساحلی آغاز شده است.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۴ هزار و ۱۷۲ عضو جوان و بیش از هشت هزار و ۶۳۳ داوطلب با جمعیت هلال احمر گیلان همکاری می‌ کنند.‌

۷۲۸۶ /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: با اطلاع به این جمعیت مبنی بر تصادف دو خودرو سواری به صورت رخ به رخ در ابتدای پل کره بس، تیم‌های عملیاتی پایگاه گدارکبک و پایگاه نگین به محل حادثه اعزام شدند.
ایرج کیانی افزود: پس از ارزیابی، رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۳ نفر از مصدومان توسط هلال احمر و ۴ نفر دیگر برای اعزام تحویل عوامل اورژانس شدند.
وی افزود: در این عملیات دو دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودرو نجات به همراه ۲ نفر نجاتگر کادر و ۴ نفر نیروی داوطلب بکارگیری شد.

دیگر خبرها

  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر