Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نایب رییس ستاد هماهنگی شورایاری ها با اشاره به اینکه در برگزاری انتخابات شورایاری ها هیچ تخلف عمده و سازماندهی شده ای گزارش نشده، از تدوین سازوکار جدیدی برای ارائه گزارش از سوی شورایاران در صحن شورای شهر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهرنوشت، آرش حسینی میلانی با اشاره به ویژگی های پنجمین دوره انتخابات شورایاری محلات شهر تهران اظهار کرد: در این دوره تلاش شد تا تنوع مشارکت کنندگان افزایش پیدا کند، کاهش حداقل سن کاندیدای انتخابات شورایاری ها، تبلیغات صورت گرفته و فراخوان گروه های مختلف تخصصی از جمله وکلا، پزشکان، مهندسان و کارگران از ویژگی های این دوره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به دیگر ویژگی ها اضافه کرد: این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شد، بنابراین پس از رای گیری در تجربه ای جدید شمارش با سرعت قابل توجهی انجام و از نظر صحت، انتخابات با بهترین کیفیت برگزار شد که این امر تجربه ای برای برگزاری انتخابات آتی شهر تهران است.
نایب رییس ستاد هماهنگی شورایاری ها با اشاره به گسترش فضای مجازی و استفاده شهروندان تهرانی از این ویژگی عنوان کرد: داوطلبان و رای دهندگان ائتلاف های مختلفی را به وجود آوردند و با ایجاد کانال های اطلاع رسانی متنوع گامی رو به جلو در گسترش دموکراسی در سطح محلات برداشته اند.
حسینی میلانی درباره آخرین اقدامات انجام شده به منظور فراهم شدن شرایط ارائه گزارش شورایاران در صحن شورا تصریح کرد: فرآیندی برای ارائه گزارش شورایاران تدوین شده است که براساس آن در سطح مناطق 4 کارگروه تخصصی متناسب با ماموریت های کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران تشکیل شده است. گزارش شورایاران در ابتدا در این کارگروه های تخصصی در سطح منطقه آسیب شناسی می شود و پس از ارائه در کمیسیون های تخصصی مرتبط در شورای شهر و انجام گفت و گو و تبادل نظر در صحن مطرح می شود.
وی در واکنش به برخی اظهار نظرها مبنی بر بروز تخلف در انتخابات شورایاری ها اضافه کرد: در حال حاضر هیات های نظارت مناطق گزارش های شکایات را دریافت می کنند و کاندیداها از ششم تا نهم مردادماه برای ارائه شکایت به هیات های نظارت منطقه خود مهلت دارند. تا جایی که من مطلع هستم تخلفات جزیی بوده و هیچ تخلف عمده و سازماندهی شده ای گزارش نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تخلف هیات نظارت گزارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران
  • حماس : به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • تحقیقات اتحادیه اروپا در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا
  • اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟