Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید گفت: اردوی کرواسی ما منتفی شده ولی همه برنامه‌ریزی‌های تیم بر اساس قرعه‌کشی انجام می‌شود. تاریخ انتشار: 13:00 - 07 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۷۲۱۸

حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص لغو اردوی تیم فوتبال امید اظهار داشت: قرار بود در ماه جاری اردو برگزار کنیم، اما به دلیل اینکه هنوز لیگ برتر شروع نشده، اردوی تیم ما هم لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این برنامه‌ریزی شده بود که بین هفته دوم و سوم اردوی تیم امید برگزار شود، اما با توجه به مشکلاتی که در زمان آغاز لیگ و فشردگی بازی‌ها پیش آمد نمی‌توانیم این اردو را برگزار کنیم.

وی افزود: احتمالا اردوی بعدی ما در شهریور است و با توجه به اینکه در این ماه یک «فیفادی» داریم، برنامه‌ریزی کردیم تا با تیم ازبکستان دیداری تدارکاتی داشته باشیم.

مدیر تیم فوتبال امید درباره انتخاب دستیار خارجی برای فرهاد مجیدی گفت: مجیدی به اسپانیا رفته است تا با گزینه‌های مورد نظر صحبت و توافق اولیه کند. البته پیش از این قرار بود یک مربی بدنساز اسپانیایی به ما اضافه شود، اما با توجه به اینکه دیگر نیازی به این مربی نیست، تصمیم گرفتیم یک مربی تمرین دهنده اسپانیایی را به تیم بیاوریم.

استیلی در مورد برنامه‌های بعدی تیم امید تصریح کرد: قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی المپیک قرار است در ماه مهر برگزار شود و در تلاش هستیم ۲ بازی برگزار کنیم. البته اردوی کرواسی ما منتفی شده و در ماه آبان به اندونزی می‌رویم. البته همه برنامه‌ریزی‌های ما بر اساس قرعه‌کشی انجام می‌شود.

وی در خصوص جدایی برانکو از پرسپولیس و حضور کالدرون روی نیمکت این تیم، گفت: کار کالدرون خیلی سخت است، ولی همه باید دست به دست هم دهند تا بتوانند یک تیم قوی را برای لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به میدان بفرستند. پرسپولیس در نقاطی که نیاز داشت بازیکن جذب کرد، اما هماهنگی این تیم با توجه تغییرات کمی زمان‌بر و سخت است. این تیم امسال باید در ۳ جام بجنگد و امیدوارم موفق باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در ارتباط با حضور ویلموتس در تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: در مدت زمانی که ویلموتس آمده هم ارتباط خوبی با تیم‌های پایه داشته و هم تعامل خوبی با فدراسیون. البته مهم‌تر اینکه بازی تیم ملی و تیم امید هم خیلی مهم بود که برگزار شد. به اعتقاد من ارتباط خوبی بین طرفین است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر تیم امید پرسپولیس تیم ملی استیلی فرهاد مجیدی میزان ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد.

در این دیدار که با حضور رییس فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر هاکی در کشور گفت: حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر ورزش نگاه یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و ان‌شاءالله در صورت کسب سکو توسط تیم ملی پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره‌گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

کد خبر 6095832

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی