Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@00:25:26 GMT

رد شکایت ماشین‌سازی از سوی کمیته تعیین وضعیت

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۱۳۶۰

رد شکایت ماشین‌سازی از سوی کمیته تعیین وضعیت

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌ها اعلام کرد. ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی شکایت عمار رمضانی نژاد از باشگاه ملوان بندرانزلی، این باشگاه به پرداخت مبلغ 93 میلیون و 850 هزار ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کمیته وضعیت دعوای خواهان را نسبت به مبلغ 106 میلیون و 150 هزار ریال مردود اعلام و قابل رسیدگی نمی‌داند. درخصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان مواجه تکلیفی نیست.

*در پرونده شکایت باشگاه ماشین سازی شهریار تبریز از کورش ملکی، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده اعلام کرد،  با توجه به اینکه خواهان طی لایحه‌ای موصوف دعوای خود را در خلال دادرسی مسترد داشته است، لذا به استناد بند ب ماده 107 قانون آیین دادرسی مدنی قرار رد دعوای خواهان را صادر کرد.

*با توجه به شکایت امید نظامی پور از باشگاه آلومینیوم اراک (ایرالکو)، این باشگاه به پرداخت مبلغ 750 میلیون ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده قرارداد در حق خواهان با انضمام هزینه دادرسی به مبلغ 15 میلیون ریال محکوم شد.

*در پرونده شکایت سیدحامد طباطبایی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت  مبلغ 32 میلیون بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت محمد آبشک از باشگاه بادران تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 552 میلیون ریال بابت مبلغ پرداخت نشده قرارداد در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت درخصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان مواجه تکلیفی نیست.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

کاهش محرومیت منصوریان و محمدزاده

 

انتهای پیام/ 

 

R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک

دریافت 71 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با حضور در بندر شهید رجایی بندرعباس بخش‌های مختلف بندر، گمرک و انبارهای اموال تملیکی را مورد بررسی قرار داد.

کد خبر 6095105

دیگر خبرها

  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • مطابق با سیره امام صادق(ع) نهی از منکر باید همراه با محبت باشد
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس