Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@10:24:11 GMT

ترافیک، شلوغی و تاخیر. این داستان زندگی همه ما شده است!

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۱۳۶۸

ترافیک، شلوغی و تاخیر. این داستان زندگی همه ما شده است!

بیایید خیال کنیم واقعا یک وسیله پرنده وجود دارد که پرواز می‌کند و ما را یک ربع زودتر به مقصد می‌رساند. تازه استفاده از این وسیله پرنده هم بصرفه باشد. مثلا از میدان انقلاب تا میدان فردوسی ۹ هزار تومان! با الوپیک همراه باشید تا کمپین ترک ترافیک را به شما معرفی کنیم.

کمپین ترک ترافیک چیست؟

الوپیک در راستای ارائه خدمات حمل و نقل و جابجایی مسافر، این بار کمپین ترک ترافیک را راه‌اندازی کرده است تا شما بتوانید تا آخر تابستان با تخفیف‌های باورنکردنی، از موتور برای جابجا شدن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکسی موتور در هر لحظه از شبانه روز در سوپر اَپ الوپیک در درسترس شماست. شما می‌توانید با  دانلود سوپر اَپ الوپیک و وارد شدن به بخش الوتاکسی، درخواست تاکسی موتور بدهید و در کمپین ترک ترافیک شرکت کنید و با کد TARKETRAFFIC305 تخفیف ۳۰ درصدی بگیرید.

به این ۵ دلیل نباید کمپین ما را از دست بدهید!

اگر اهل موتورسواری هستید و یا در ترافیک گیر کرده‌اید و می‌خواهید با موتور جابجا شوید، کمپین تاکسی موتور الوپیک را از دست ندهید، به این ۵ دلیل:

۱) با تاکسی موتور معمولا در ترافیک گیر نمی‌افتید.
۲) سفیران ما می‌توانند درخواست‌های بیشتری را قبول کنند و درآمد خود را افزایش بدهند.
۳) هزینه تاکسی موتور نسبت به موتورهای گذری بصرفه‌تر است.
۴) امتیاز درخواست تاکسی‌موتور ۲ برابر امتیاز قبلی شده است و می‌توانید با امتیازات خود در باشگاه مشتریان خرید کنید.
۵) کارت تخفیف ۳۰ درصدی تاکسی‌موتور به باشگاه مشتریان الوپیک اضافه شده است.

هر مسافر؛ یک کلاه کاسکت

برای حفظ سلامتی شما، الوپیک به هر سفیر یک کلاه کاسکت اضافه داده است تا مسافران از این کلاه‌ها استفاده کنند. شاید با خودتان بگویید این کلاه را که هزار مسافر استفاده کرده‌اند، من عمرا کلاه سرم نمی‌رود! برای جلوگیری از هرگونه تماس، یک کلاه توری نو به شما داده می‌شود تا اول آن را روی سرتان بگذارید و بعد کلاه را روی آن بگذارید. پس با خیال راحت سفر کنید.

تاکسی‌موتور گران است؟

اگر تا بحال از موتوری‌های گذری قیمت گرفته باشید، حتما دیده‌اید که هرکدام قیمت خاص خودشان را دارند. مسیر خیابان انقلاب تا فردوسی را یکی با ۱۰ هزار تومان و دیگری با ۲۵ هزار تومان طی می‌کند. الوپیک تمام دردسرها را حذف و همه تعرفه‌ها را یکسان‌ کرده است. کرایه هر مسیر کاملا مشخص و همه چیز بین شما و سفیر روشن است.

یک قدم کوچک برای محیط زیست

الوپیک همیشه سعی می‌کند تا قدمی هرچند کوچک برای محیط زیست بردارد و در صدد است تا در کاهش ترافیک در سطح شهر، نقش عمده‌ای داشته باشد. در آینده خبرهای بسیار مهمی در این مورد خواهید شنید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم

دو تیم پاری سن ژرمن و لوآور در چارچوب هفته سی و یکم لیگ ۱ فرانسه به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی پرگل ۳-۳ رضایت دادند.

بردلی بارکولا (۲۹)، اشرف حکیمی (۷۸) و راموس (۹۵) برای پاریسی‌ها گل زدند و کریستوفر اوپری (۱۹)، آندره آیو (۳۸)، المامی توره (پنالتی - ۶۱) هم گل‌های مهمان را به ثمر رساندند.

پاری سن ژرمن با این تساوی ۷۰ امتیازی شد و همچنان مقتدرانه صدرنشین است.

شاگردان لوئیز انریکه اگر در این بازی موفق به پیروزی می‌شدند می‌توانستند امشب به دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ برسند که با این تساوی جشن قهرمانی آنها به تعویق افتاد. حال پاریسی‌ها با این مساوی باید راهی آلمان و بازی برابر دورتموند در جدال حساس اروپایی خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)