Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@18:18:50 GMT

بازگشت ملک 500 میلیاردی هلال احمر گلستان بعد از ۳۴ سال

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۱۳۷۰

بازگشت ملک 500 میلیاردی هلال احمر گلستان بعد از ۳۴ سال

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت : ملک جمعیت هلال احمر در محل کانون اصلاح و تربیت سازمان زندانها در گرگان موصوف به ملک زندان بویه بعد از۳۴ سال به جمعیت هلال احمر گلستان بازگردانده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ محمدعلی هروی با اعلام این خبر اظهار کرد: این ملک قبل از پیروزی انقلاب به جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران تملیک گردید که در سال های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حسب ضرورت به منظور راه اندازی اردوگاه بازپروری معتادان در اختیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و درسال 1364 به عنوان کانون اصلاح و تربیت به سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی تحویل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال 1388 پیگیری قضایی در خصوص باز پس گیری از مقدار 13712 متر مربع از عرصه و اعیان موجود در زمین مذکور آغاز گردید که طی آن حکم خلع ید سازمان مذکور صادر گردید و متعاقبا حکم اجرائیه در تاریخ 1389 صادر شد اما به دلایلی به تاخیر افتاد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: از ابتدای سال۱۳۹۷ پس از پیگیری های متعدد در نهایت پس از 34 سال در تاریخ 98/5/6 با دستور مقام قضایی ملک موصوف به بویه به املاک جمعیت هلال احمر استان باز گردانده شد.

هروی افزود: ان شا الله این ملک به سایت آموزش های تخصصی امدادی جمعیت هلال احمر گلستان تبدیل خواهد شد .

گفتنی است؛ ارزش تقریبی این ملک پانصد میلیارد ریال می باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این دختر ۴ ساله را پیدا کنید | ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس چند روزی است که در گلستان موضوع مفقود شدن یسنا ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله در صدر اخبار قرار دارد.
عصر یکشنبه ۹ اردیبهشت یسنا ۴ ساله همراه خانواده در روستا، هنگام رفتن به مزرعه ناگهان ناپدید می‌شود.
مادر دختر بچه چهار ساله کلاله‌ای به نام «یسنا دیدار» بعد از ظهر روز یکشنبه به همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده کودک مفقود می‌شود.
به طوری که ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق کلاله» از سوی بخشداری به هلال‌احمر گلستان گزارش شد.
از همان دقائق اولیه بروز این حادثه گروه‌های امدادی محلی و نیروهای امداد و نجات هلال احمر گلستان دست به کار شده و کار جستجو برای یافتن این دختر خردسال را آغاز می‌کنند.
در چند روز گذشته تیم‌های مختلف امدادی همراه با تجهیزات مختلف به منطقه گسیل داده شدند و کار تجسس را انجام دادند اما متاسفانه هنوز آثاری از این دختر بچه یافت نشده است.
مدیر عامل هلال احمر گلستان قاسم غریب آبادی می‌گوید که از لحظات اولیه عملیات امدادی با ظرفیت ۱۵۰ نیروی امدادی آغاز شد و کار تجسس با وسائلی همچون کوادکوپتر، هلی شات، سگهای جستجوگر و بالگرد هلال احمر همچنان ادامه دارد.
به گفته غریب آبادی تا شعاع ۵ کیلومتری منطقه طی سه بار مداوم مورد تجسس قرار گرفته است‌؛ اما علی رغم تجسس ۵ روزه، متاسفانه هنوز هیچ آثاری از این دختر بچه ۴ ساله پیدا نشده است.

کد خبر 848928 برچسب‌ها دختران استان گلستان خبر مهم

دیگر خبرها

  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله چیست؟
  • این دختر ۴ ساله را پیدا کنید | ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»