Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش همدان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع امسال بیش از هشت هزار و ۷۰۰ سواد آموز در دوره های سوادآموزی، تحکیم سواد و انتقال و آموزش رایانه شرکت می کنند.

معصومه خدابنده لو اظهار داشت: از این تعداد چهار هزار و  ۱۰۸ تن در دوره سوادآموزی، یک هزار و ۹۵۴ تن در دوره انتقال و آموزش رایانه و ۲ هزار و  ۶۴۳ تن در دوره تحکیم سواد ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: علاوه بر آموزش رسمی سوادآموزی که همان تحت پوشش قرار دادن کم سوادان و بی سوادان در دوره‌های سه گانه سوادآموزی است، طرح‌های مکمل سوادآموزی در دستور کار قرار دارد.

خدابنده لو عنوان کرد: راه اندازی پنج مرکز یادگیری محلی، اجرای طرح خودآموز، توانمندسازی زنان روستایی و عشایری، طرح آموزش عملی نماز، برگزاری جشنواره های فیلم کوتاه و الگوهای برتر تدریس و مهارت آموزی آموزش دهندگان و سوادآموزان از مهمترین برنامه های سال جاری است.

وی ادامه داد: تحقق اهداف، سیاست ها و برنامه های اجرایی سوادآموزی، ریشه کنی بی سوادی و اطلاع رسانی گسترده همکاری و کمک دستگاه های مجری را می طلبد.

به گزارش ایرنا، بر اساس نتایج سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، جمعیت استان همدان یک میلیون و ۷۳۸ هزار و ۲۳۴ نفر اعلام شد که طبق اعلام سازمان نهضت سوادآموزی، جامعه هدف نهضت سوادآموزی شامل افراد ۱۰ تا ۴۹ سال است و از جمعیت استان یک میلیون و ۱۰۸ هزارو ۴۶۲ نفر در این رده سنی باسواد هستند.

۹۹۰۴/۲۰۹۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آموزش و پرورش استان همدان رایانه زنان سه گانه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  خانم دوستمحمدیان سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای خواهران مهدیشهر  گفت : بانوان و دختران علاقمند به چرم دوزی در یک دوره آموزشی ۳۰ ساعتهاین هنر سنتی را فرا میگیرند

در پایان دوره به هنر آموزان تائیدیه  آموزش ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سپاهان به پرسپولیس: نوشتن آن بیانیه گستاخی بزرگی بود
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • آموزش سواد محیط زیستی به کودکان
  • بیش از چهار هزار پروژه تحقیقاتی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی انجام شد
  • چهار هزار و ۷۰۰ پروژه تحقیقاتی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی انجام شد
  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!
  • طریقه خواندن نماز شب و فضیلت آن