Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@11:31:57 GMT

ادعای عجیب رییس هیئت مدیره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۱۵۸۶

ادعای عجیب رییس هیئت مدیره پرسپولیس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، جعفر کاشانی در خصوص شرایط این روز‌های پرسپولیس اظهار داشت: بالاخره پرسپولیس یک باشگاه قدیمی و پرطرفدار است که جایگاهش را یک شبه به دست نیاورده.

 

وی در واکنش به اینکه خیلی‌ها از پیشکسوت تا بازیکن به شرایط مدیریتی باشگاه پرسپولیس انتقاد دارند عنوان کرد: از سن و سال من گذشته که در مورد این چیز‌ها صحبت کنم من فقط آرزوهایم را می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرزو دارم که باشگاه هدفمند جلو برود تا به معنای واقعی کلمه باشگاه شود. اینها آرزوی من است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا تیم قهرمان شود و به موفقیت برسد، اما آیا در مسائل اقتصادی و فرهنگی هم قهرمان شدیم؟ این همه تلاش می‌کنیم که برنامه‌ریزی درست انجام بدهیم. مگر ما چه چیزمان از رئال مادرید و بارسلونا کمتر است، ما همه چیز داریم و از این باشگاه‌ها هم چیزی کم نداریم فقط باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و هدفمند کار را پیش ببریم.

کاشانی در پایان گفت: توصیه من به جوانان و فوتبالیست این است که بدانند عمر فوتبال کوتاه است و تنها چیزی در آینده از آنها می‌ماند رفتار صادقانه است که می‌تواند سرمایه عظیم برای آنها باشد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال لیگ برتر جعفر کاشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیأت مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیأت مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس مرکز برنامه‌ریزی راهبردی و توسعه منابع دانشگاه شریف
  • پرسپولیس منتظر معرفی عضو هیئت مدیره جدید
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • ادعای مداح معروف از نفوذ سرویس‌های جاسوسی غرب در هیئت‌ها | فیلـم
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد