Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیات اندیشه‌ورز شبکه افق با حکم معاون سیمای رسانه ملی منصوب شدند.

به گزارش مهر، مرتضی میرباقری معاون سیمای رئیس سازمان صدا و سیما در احکام جداگانه‌ای اعضای هیات اندیشه‌ورز این شبکه را منصوب کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه و موسس مدرسه علمیه دارالحکمه تهران، نادر طالب‌زاده تهیه‌کننده، دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره مردمی فیلم «عمار»، مجری برنامه‌های تلویزیونی و مستندساز و جواد رمضان‌نژاد مدیر سابق شبکه‌های افق و پنج سیما به عنوان اعضای هیات اندیشه‌ورز شبکه افق منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وحید یامین‌پور پژوهشگر حوزه هنر اسلامی، نویسنده و فعال رسانه ای، وحید جلیلی روزنامه نگار و فعال رسانه‌ای و محمدحسین ساعی رییس دانشگاه سوره و فعال فرهنگی دیگر اعضای هیات اندیشه‌ورز شبکه افق هستند که احکام آن‌ها از سوی میرباقری صادر شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شبکه افق هیات اندیشه ورز میرباقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل اسماعیل چمنی گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.
وی با بیان اینکه معیار‌های انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند