Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در واکنش به مطالب منتشره مبنى بر تورگردی برخی استانداران در اروپا که به نقل از یکی از نمایندگان مجلس منتشر شد، اظهار داشت: در پی انتشار این مطلب در یکی از خبرگزاری های کشور به نقل از حجت الاسلام و المسلمین سلیمی نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با ایشان تماس گرفته و خواستم اگر مصداقی در این خصوص دارند اطلاعات آن را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با رد ادعای تورگردى استانداران در اروپا افزود: ایشان تاکید کردند که هیچ مصداقى در این خصوص درباره استانداران ندارند و سخنانشان به طور کلی بیان شده است.

سخنگوى وزارت کشور تصریح کرد: استانداران با وظیفه شناسی و به دور از هر گونه حاشیه و جنجال در حال اجرای سیاست های عمومی کشور خصوصاً رفع مشکلات اقتصادی و ارتقای وضعیت معیشتی مردم هستند و شایسته اینگونه قضاوت های ناروا نمی باشند.

سامانی با بیان اینکه سفرهای خارجی در کمیته ویژه‌اى در وزارت کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: در اجرای دستور ریاست جمهوری مبنی بر کاهش سفرهای خارجی مسئولان دولتی و با تاکید وزیر کشور، هدفمندسازی سفرها با رویکرد کاهش هزینه‌ها در عین حفظ و ارتقای دستاوردهای ملی در مراودات بین المللی در دستور کار وزارت کشور قرار گرفته است.

وی یادآور شد:⁩ در دستورالعمل مسافرت‌های خارجی مقامات و کارکنان وزارت کشور، سازمان‌های تابعه، استانداری‌ها و شهرداری‌ها که توسط وزیر کشور ابلاغ شده سازوکار اجرایی تحقق این هدف ایجاد شد که على رغم گسترش تعاملات بین المللى شاهد⁧ کاهش ٥٦ درصدی⁩ سفرهای خارجی در مجموعه وزارت کشور بوده‌ایم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استانداران سخنگوی وزارت کشور سید سلمان سامانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند

به گزارش قدس آنلاین، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که در ریاض به سر می‌برد، اعلام کرد: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین، تقسیم زمین است.

به نقل از یورونیوز، رئیس دیپلماسی اروپا در جریان نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض با همتای سعودی خود دیدار کرد.

در این دیدار، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان گفت: حتی اگر آتش‌بس در غزه حاصل شود، ما همچنان باید با پیامدهای درگیری نه‌تنها در غزه بلکه در کرانه باختری رود اردن، فراتر از آن، در منطقه خود مواجه شویم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز گفت: انتظار می‌رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه مه آینده کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

بورل اظهار کرد: به من گفتند که جغرافیا دیگر مهم نیست. در اوکراین، جنگ برای سرزمین است و اینجا در غزه و فلسطین، جنگ برای سرزمین است، دو طرف برای یک سرزمین می‌جنگند و تنها راه‌حل این است که آن را به اشتراک بگذارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • تصاویر نشست استانداران سراسر کشور 10 اردیبهشت
  • چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!